۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۴۴۲۶۴

نگاهی به فعالیت‌های مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد آزادشهر

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(ع) گفت: تا کنون سی طلبه از این مدرسه فارغ‌التحصیل شده‌اند که در نهادهای فرهنگی، مساجد و روستاها مشغول به امر مقدس تبلیغ هستند.
تبليغ ديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ذوالفقاری مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(ع) شهرستان آزادشهر پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، با بیان این‌که این مدرسه علمیه در سال 79 از سوی حجت‌الاسلام فجری امام جمعه وقت تأسیس شده است، گفت: مسؤولیت این مدرسه از 89 به بنده واگذار شده است.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری با بیان این‌که نخستین مدرسه تخصصی تبلیغ سفیران هدایت در قم است، افزود: مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(ع) دومین مدرسه تخصصی سفیران هدایت کشور است که به امر تربیت مبلغ می‌پردازد.
مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(ع) ادامه داد: تا کنون سی طلبه از این مدرسه فارغ‌التحصیل شده‌اند که در نهادهای فرهنگی، مساجد و روستاها مشغول به امر مقدس تبلیغ هستند.
وی در ادامه تشکیل هیأت امنا برای ساماندهی امور مدرسه را از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: تهیه زمین به مساحت 4 هزار متر مربع برای بنای ساخت مدرسه و اجاره ساختمانی مناسب با قابلیت گنجایش صد طلبه از دیگر اقدامات انجام شده است.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اشاره به مراسم عمامه گذاری سی نفر از طلاب این مدرسه در شب مبعث پیامبر اعظم(ع)، خاطرنشان کرد:‌ این طلاب در مراکز فرهنگی و مساجد سطح شهرستان مشغول تبلیغ دینی هستند.
وی با بیان این‌که دوره‌های تخصصی تبلبغ به صورت پنج ساله برگزار می‌شود، افزود: در سال 89 مجوز فعالیت مدرسه سفیران هدایت از سوی شورای عالی حوزه علمیه قم صادر شد.  
مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(ع) ابراز داشت: طرح پاسخگویی به مسایل شرعی در این مدرسه راه اندازی شده که با استقبال خوب مردم این شهرستان مواجه شده است.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری از تعامل مناسب طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت با آموزش و پرورش خبر داد و اظهار کرد: بسیاری از طلاب این مدرسه در مدارس منطقه مشغول بیان احکام و پاسخ به شبهات دانش‌آموزان هستند.
مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد(ع) در پایان خاطرنشان کرد: طرح آموزش قرآن کریم در مساجد اهل سنت و شیعه شهرستان را از دیگر  اقدامات در خور توجه طلاب این مدرسه عنوان کرد./927/پ202/ن
ارسال نظرات