۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۴۴۲۸۱

برگزاری 550 دعای عرفه در استان تهران

خبرگزاری رسا ـ مسئول تشکل های دینی استان تهران از برگزاری 550 مراسم دعای عرفه در سطح استان تهران خبر داد.
دعاي عرفه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، سید منصور مجد الاشرافی، کارشناس مسئول تشکل های دینی این اداره کل با گرامی داشت روز عرفه، این روز را موسم شناخت و معرفت بیشتر خداوند و روز حاجت گرفتن برشمرد.

وی با گرامی داشت روز عرفه افزود: در این روز درهای رحمت بی انتهای خداوند به روی بندگان گشوده خواهد شد و دل‌های شکسته و عاشق با عارفانه های دعا، سجده گاه تعالی ، شبستان اشک و استغفار ،قنوتی از ستاره ها و ترجمه ای شاعرانه از بندگی خواهند شد و پس از آن به عید قربانی نفس و تجلی گاه رحمت الهی می رسند.

مسئول تشکل های دینی از برپایی مراسم قرائت دعای روح‌بخش عرفه امام حسین(ع) در روز پنج شنبه چهارم آبان ماه جاری مصادف با نهم ذی‌الحجه خبر داد و اعلام کرد: این مراسم معنوی در بیش از 550 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی سطح استان تهران و با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و خداجو برگزار می شود.

وی هم چنین خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با هیئت امنا، ائمه جماعات مساجد و مسئولین حسینیه ها، ‌تدابیر لازم جهت امکان استفاده مطلوب آحاد مردم متدین و برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم اتخاذ شده است./959/د102/ص

ارسال نظرات