۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۴۴۳۸۵
آیت الله نوری همدانی:

دشمنان با سیاه نمایی وضعیت کشور به دنبال دلسرد کردن مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، سیاه نمایی وضعیت کشور را یکی از توطئه های دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام دانست و با تاکید بر حفظ وحدت مسؤولان گفت: با حفظ اتحاد و همدلی می توان سنگر انقلاب را در برابر کینه توزی های دشمنان حفظ کرد.
 آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، امروز در دیدار جمعی از قضات کشور، با بیان این که دشمن می خواهد با سیاه نمایی از اوضاع کشور مردم را نسبت به نظام دلسرد کند، اظهار داشت: مردم مشکلات را تحمل کرده و خواهند کرد؛ ما ملت بسیار خوبی داریم مسؤولان نیز تلاش کنند مانند مردم به وظیفه خود درست عمل کنند.

 

وی با اشاره به تهاجم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون، گفت: امروز دشمنان با بکارگیری تمام امکانات و ابزارها به جنگ ما آمده اند، یکی از این ابزارها رسانه است؛ آنها با هتک قرآن و پیامبر(ص) سعی دارند به حیثیت اسلام خدشه وارد کنند.

 

این مرجع تقلید مقاومت در همه جبهه های اسلام را ضروری خواند و افزود: قضات باید بیدار باشند و افزون بر جبهه تعلیم و تربیت از جبهه مبارزه با دشمنان نیز غافل نشوند.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی شناخت دشمنان، نقشه های آنان و راه های مقابله را بسیار مهم دانست و گفت: دشمن هر روز به شکل تازه ای سعی دارد میان مسلمانان انشقاق ایجاد کند و متأسفانه برخی در داخل نیز هماهنگ با دشمنان به این فتنه ها دامن می زنند باید در مقابل اینها هوشیار باشیم.

 

وی تلاش برای تقویت نظام و نگه داری آن را شکر نعمت انقلاب دانست و گفت: با حفظ اتحاد و همدلی می توان سنگر انقلاب را در برابر کینه توزی های دشمنان حفظ کرد.


این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، گفت: بزرگ ترین شکر نعمت خدا، تشکر برای وجود ولایت اهل بیت(ع) بوده و شکر نعمت ولایت فقیه نیز در استمرار ولایت ائمه اطهار(ع) است./928/پ202/ج

ارسال نظرات