۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۴۴۴۱۹

آیین روح‌بخش دعای عرفه در سراسر کشور برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ‌ همزمان با روز نهم ذی الحجه مراسم روح بخش دعای عرفه امام حسین(ع) با حضور میلیون‌ها نفر از عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سراسر کشور برگزار شد.
مراسم دعاي روز عرفه در حرم حضرت فاطمه معصومه (س)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی همزمان با روز نهم ذی‌الحجه به یاد سرور و سالار شهیدان(ع) مراسم پر فیض دعای عرفه را با شکوه هرچه تمام‌تر در سراسر میهن اسلامی برگزار کردند.
بر اساس این گزارش، در شهر مقدس قم مراسم پر فیض دعای عرفه با حضور زائران و مجاوران در حرم کریمه اهل بیت، مسجد مقدس جمکران، مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.
مراسم روح بخش دعای عرفه عصر امروز با نوای سید مهدی میرداماد مداح اهل بیت(ع) در شبستان امام خمینی(ره) صحن های حرم کریمه اهل بیت، برگزار شد.
پیش از قرائت دعای عرفه نیز حجت الاسلام ناصر رفیعی در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن پرداخت.
حضور پرشور مشتاقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) به حدی بود که افزون بر صحن‌های منتهی به شبستان امام خمینی(ره)، میدان آستانه و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز مملو از جمعیت بود و مردم خدا جو در چنین فضایی به راز و نیاز با پروردگار مشغول بودند.
قرائت دعای پر فیض عرفه در جوار شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع)، مسجد جمکران و مدرسه فیضیه نیز با حضور خیل مشتاقان و دلدادگان اهل بیت(ع) برگزار شد.
گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از مشهد مقدس نیز حاکی است، همزمان با نهم ذی‌الحجه مراسم پر فیض دعای روح بخش عرفه امام حسین(ع) در صحن‌ها و رواق‌های حرم امام رضا(ع) با حضور زائران و مجاوران آن امام همام برگزار شد.
گفتنی است، مردم خداجوی دیگر شهرها و استان‌های میهن اسلامی نیز همزمان با نهم ذی‌الحجه در مساجد، حسینیه‌ها و اماکن متبرکه مراسم با شکوه دعای پر فیض عرفه را بر پا کرده و با خدای خود در این روز بزرگ به راز و نیاز پرداختند./927/پ202/ج
ارسال نظرات