۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۴۴۵۰۰

فراخوان مسابقه کتابخوانی غدیر

خبرگزاری رسا ـ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر با هدف زنده نگه داشتن سنت انتقال سینه به سینه پیام غدیر اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر کرده است.
مسابقه كتابخواني غدير
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر با هدف زنده نگه داشتن سنت انتقال سینه به سینه پیام غدیر اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر کرده است.
براساس این گزارش، هر شرکت کننده پس از ثبت نام کد رهگیری دریافت خواهد کرد که می بایست آن را بخاطر داشته باشد تا در روز مسابقه از آن استفاده کند.
لازم است هر شرکت کننده فایل جزوه غدیر را دانلود و مطالعه کنند. هر شرکت کننده تنها تنها یکبار مجاز به ثبت نام خواهد بود.
مهلت ثبت نام در مسابقه از 22 مهر ماه 1391 تا 13 آبان ماه اعلام شده است.
شرکت کنندگان می توانند به دو صورت حضوری و اینترنتی در آزمون شرکت کنند. سوالات مسابقه تنها در روز عید سعید غدیر خم در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.
این گزارش می افزاید، شرکت کنندگان در این مسابقه پس از ثبت نام در روز عید سعید غدیر خم (13 آبان ماه) می توانند با مراجعه به سایت سوالات مربوط به مسابقه را پاسخ دهند و از جوایز نفیس این مسابقه بهره مند گردند.
این گزارش حاکی است، در بخش حضوری شرکت کننده با حضور در محل تعیین شده نسبت به انجام آزمون اقدام می کند.
این گزارش می افزاید، علاقه‌مندان با مراجعه به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر به نشانیwww.khomeinishahrfarhang.ir    ‌می‌توانند در زمان مهلت ثبت نام، در مسابقه شرکت کنند.
گفتنی است، به 40 نفر از برگزیدگان این مسابقه که در روز عید غدیر خم سوالات را به درستی پاسخ دهند جوایز نفیسی همچون ، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و کمک هزینه لوازم خانگی اهداخواهد شد./917/د102/ع
ارسال نظرات