۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۴۴۵۰۳
آیت الله قبلان:

آل خلیفه مانند حجاج به خودخواهی خود سنگ بزند

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: آل خلیفه مانند حاجیان به خودخواهی وظلم ها سنگ بزند و دست از زشتی ها بردارد.
شيخ عبدالامير قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان معاون رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، در خطبه های  نماز عید قربان که در سالن ستاد عالی شورای شیعه لبنان در بیروت برگزار شد، ضمن دعوت مردم به حفظ وحدت خاطر نشان کرد: یک از راه های ایجاد وحدت و دوری از ظلم و ستم ترس از خدا و روز جزا است.


وی افزود: مسلمانان و سران عرب به خاطر داشته باشند که اگر می خواهند دشمنان بر آن‎ها چیره نشوند چاره‎ای جز ایجاد وحدت ندارند.


معاون رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ضمن اشاره به بحران سوریه اظهار کرد: سوریه این روزها با مشکلات زیادی روبرو است که امیدواریم با طرح اخضر الابراهیمی نماینده ویژه سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در سوریه، مبنی بر آتش بس در این کشور آرامش دوباره به این کشور بازگردد و مردم بتوانند در آسایش و رفاه به زندگی خود ادامه دهند.


وی در پایان تصریح کرد: این روزها حاجیان از عرفه، منی، و رمی شیطان حامل این پیام هستند که آل خلیفه باید با رجوع به دین و وجدان خود مانند حاجیان، کینه توزی، توطئه، نفرت، زشتی،‌ خودخواهی، بی عدالتی و ظلم را سنگ زده و از آن دوری کند./994/ب902/ک

ارسال نظرات