۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۴۴۵۱۵
رادیو معارف بررسی می کند؛

سبک زندگی اسلامی و وضعیت جمعیت کشور

خبرگزاری رسا ـ آسیب‌های تحدید جمعیت و آخرین تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سیاست‌های حمایتی رشد جمعیت در برنامه زنده «گفت و شنود» بررسی می‌شود.
بررسي وضعيت کشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، احمد عارفخانی، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در سفر اخیرشان به استان خراسان شمالی درباره سبک زندگی اسلامی به ویژه تبیین آسیب‌های تحدید جمعیت، از بررسی آخرین تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سیاست‌های حمایتی با موضوع افزایش جمعیت در «برنامه گفت و شنود» خبر داد.

عارفخانی با اشاره به این‌که شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای حمایت از افزایش جمعیت بسته‌های حمایتی مختلفی را در بخش‌های گوناگون برای نهادها و سازمان‌ها تهیه کرده است، افزود: برنامه «گفت و شنود» به منظور آشنایی مخاطبان فرهیخته رادیو معارف با این موضوع با دعوت از خانم خزئلی، رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای انقلاب فرهنگی و لاله افتخاری از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، به واکاوی و بررسی سیاست‌های حمایتی برای افزایش جمعیت می‌پردازد.

وی همچنین بررسی آسیب‌های شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر»،‌ آسیب‌های تربیتی خانواده کم جمعیت به ویژه تک فرزندی و آسیب‌های بالا رفتن سن ازدواج، پیر شدن جمعیت و راهکارهای پیشنهادی شورای انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی را از جمله محورهای موضوعی این برنامه اعلام کرد.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف در پایان یادآور شد: این برنامه دومین قسمت از مباحث ارائه شده درباره مباحث بررسی سبک زندگی و  وضعیت جمعیت در برنامه زنده گفت و شنود است.

برنامه زنده «گفت و شنود» به تهیه کنندگی و سردبیری محمدحسن جلالی و اجرای جواد امامی روزهای شنبه ساعت 16 به مدت 60 دقیقه به روی آنتن رادیو معارف می‌رود. شنوندگان می‌توانند با شماره های روابط عمومی 2910551 و 2910552 با پیش شماره 0251 و سامانه 30000553 سؤالات و نظرات خود را با کارشناسان برنامه مطرح کنند./997/د102/ی

ارسال نظرات