۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۴۴۵۲۱
همزمان با دهه ولایت و امامت؛

بیش از 15 برنامه فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد از اجرای بیش از 15 برنامه فرهنگی، هنری به مناسبت دهه ولایت در این استان خبرداد.
بیش از 15 برنامه فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

امین کمالوندی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اجرای بیش از 15 برنامه فرهنگی، هنری به مناسبت دهه ولایت در این استان خبرداد.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام شور و سرور اعیاد قربان و غدیر خاطرنشان کرد: به منظور هر چه با شکوه تر برگزار کردن این اعیاد اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

کمالوندی رونمایی از آثار خوشنویس ولایت اثر نجف مسعودی، نمایشگاه خوشنویسی با عنوان طواف تا ولایت، نشست تخصصی جایگاه ولایت در حوزه سینما، رونمایی از مجموعه فیلم جشنواره فیلم بصیرت، به مناسبت عید غدیر را از جمله برنامه های هنری این روزها اعلام کرد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد برگزاری نمایشگاه کتاب، برپایی شب شعر ولایت و امامت، برگزاری همایش سراسری علوم قرآنی، رونمایی از کتاب «کارهایت را با نماز هماهنگ کن»، رونمایی از بسته های فرهنگی عفاف و حجاب، ولایت و طلیعه حضور را ازدیگر برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برای این دهه ولایت برشمرد.

وی با اشاره به این که در شهرستان های استان هم برنامه هایی برای برگزاری دهه ولایت در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برنامه های ترکیبی هنری فرهنگی نیز در شهرستان ها اجرا خواهد شد.

کمالوندی با بیان این که در زنده نگهداشتن واقعه غدیر باید همه اقشار و دستگاه های دولتی و خصوصی سهیم باشند تأکید کرد: به یقین اگر همه در برگزاری برنامه های متنوع در این دهه شریک باشند، کیفیت این برنامه ها افزایش خواهد یافت./9458/ت302/ب

ارسال نظرات