۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۴۴۵۷۹
دبیر سومین همایش بین المللی هنری ادبی باران غدیر:

همایش باران غدیر همدلی بین فعالان فرهنگی مسلمان و غیر مسلمان است

خبرگزاری رسا ـ دبیر سومین همایش بین المللی هنری ادبی باران غدیر این همایش را پاسخ بسیار کوچکی در اجابت امر رسول خدا(ص) مبنی بر یادآوری حادثه غدیر تا روز قیامت از سوی حاضران به غایبان و پدران به فرزندان دانست.
حجت الاسلام محمدرضا زائري دبير سومين همايش بين المللي هنري ادبي باران غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا زائری دبیر سومین همایش بین المللی هنری ادبی باران غدیر شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه این دوره از همایش بین المللی باران غدیر با تأکید بر این که انتشار آثار شرکت کنندگان در دوره های قبلی در کشورهای خودشان از نتایج همایش بین المللی باران غدیر است بیان داشت: در این دوره علاوه بر گرامی داشت شاعر لبنانی، برگزاری بخش ویژه رحمت للعالمین و رونمایی از چهار کتاب را خواهیم داشت.

دبیر سومین همایش بین المللی هنری ادبی باران غدیر اظهار داشت: همایش بین المللی باران غدیر قدمی است برای ثبت و ضبط و نشر آثار علوی در نقاط مختلف جهان که در روزگار فتنه و آشوب استکبار جهانی و صهیونیسم و وجود لکه های سیاه محدودی مانند اهانت به پیامبر اکرم(ص)، اعتراف به ولایت امیرالمؤمنین(ع) کرده اند.

حجت الاسلام زائری با بیان این که این همایش تجلیل و ادای احترام به کسانی است که به ذکر امیرالمؤمنین(ع) مشغول هستند ابراز داشت: پیامبر اسلام(ص) فرمودند ذکر علی(ع) عبادت است.

وی با اشاره به این که این همایش گامی در جهت برقراری همدلی و دوستی بین فعالان فرهنگی مسلمان و غیر مسلمان است، اظهار داشت: در سومین همایش بین المللی هنری ادبی باران غدیر حوزه موضوعی آثار و همچنین ملیت های شرکت کننده گسترش داشته اند به طوری که فعالان زرتشتی، اهل سنت، هندو و دیگر ملیت ها از پنج کشور جهان در آن حضور دارند. 

حجت الاسلام زائری با اشاره به این که این همایش را پاسخ بسیار کوچکی در اجابت امر رسول خدا(ص) می دانیم بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند تا روز قیامت حاضران به غایبان و پدران به فرزندان حادثه غدیر را یادآوری کنند.

دبیر سومین همایش بین المللی هنری ادبی باران غدیر در پایان ابراز امیدواری کرد در سال های آینده گسترش موضوعی همایش بین المللی باران غدیر تقویت بشود./956/پ202/ص

ارسال نظرات