۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۴۴۶۰۴

اعطای رتبه علمی به چند نشریه حوزوی

خبرگزاری رسا ـ شورای اعطای مجوزها و امتیاز‌های علمی حوزه، رتبه علمی به چند نشریه دیگر اعطا کرد.
خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شورای اعطای مجوزها و امتیاز‌های علمی حوزه، رتبه علمی به چند نشریه دیگر را اعطا کرد.
در جلسه اخیر این شورا که با حضور اعضا تشکیل شد رتبه علمی به برخی نشریات حوزوی که پیش از این درخواست خود را مطرح و در کمیسیون نشریات علمی این شورا مورد بررسی قرار گرفته بود؛ اعطا شد.
بنا بر این گزارش؛ نشریه کلام اسلامی به صاحب امتیازی موسسه امام صادق (ع) و مدیر مسؤولی حجت الاسلام و المسلمین ربانی گلپایگانی، نشریه ذهن به صاحب امیتازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مدیر مسؤولی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد، نشریه معرفت اجتماعی به صاحب امتیازی موسسه امام خمینی(ره) و مدیر مسؤولی حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا حائز رتبه علمی پژوهشی و نیز نشریه اخلاق به صاحب امتیازی مرکز مطالعات اسلامی اصفهان و مدیر مسؤولی حجت الاسلام والمسلمین احمد زادهوش حائز رتبه علمی ترویجی گردید.
شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی حوزه همچنین با تاسیس اصولی پژوهشکده فناوری اطاعات و علوم اسلامی با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری موافقت کرد.
لازم به ذکر است شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی حوزه عهده‌دار اختیار اعطای به نشریات علمی حوزه‌، مراکز علمی حوزه، انجمن‌ها وقطب‌های علمی حوزوی و نیز کرسی‌های نظریه پردازی در حوزه علمیه است./971/پ203/ج
ارسال نظرات