۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۴۴۶۷۲
سه دهه اقتدار اسلامی(24)؛

عضو جبهه الوفاق بحرین: برای دریافت حقایق جهان سخنان آیت الله خامنه‎ای را مطالعه می‎کنیم

خبرگزاری رسا ـ عضو جبهه الوفاق بحرین گفت: انقلاب اسلامی ایران برای قرن‌های متمادی در جهان طنین افکن شده است و بیداری اسلامی مدیون انقلاب ایران است.
دکتر ابراهيم علي المدهون عضو شواري الوفاق بحرين
 
دکتر ابراهیم علی المدهون، فعال سیاسی و عضو شورای جبهه الوفاق بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا اظهار داشت: ندای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران برای قرن‌های متمادی در جهان طنین افکن شده است و بسیاری از غربی‌ها کتاب‌هایی مانند کتاب‌های شهید مطهری را خوانده‌اند.
 
این استاد دانشگاه ادامه داد: به فضل خداوند متعال و به فضل انقلاب اسلامی ایران، برکات مختلفی در جهان به چشم می‌خورد و باید گفت که انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی و بسیار بزرگی در بیداری اسلام داشته و موجب فخر است، انقلاب ایران موجب بیداری جهان اسلام شد و مسلمانان خود را وام‌دار و مدیون این نهضت اسلامی می‌دانند.
 
وی در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) گفت: ایشان انسان بزرگی بودند که در عالم کنونی همانند ایشان نیست، امام خمینی(ره) مردی است که عالم را تغییر داده و با عنایت خاص معصومین به این مقام رسیده است.
 
این فعال سیاسی بحرین همچنین به نقش هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله خامنه‌ای از فرزندان امام خمینی(ره) و ادامه دهنده راه ایشان هستند که به عنوان رهبری جامعه اسلامی بعد از امام(ره) انتخاب شدند و اگر نگوییم در سطح امام(ره) هستند، شخصیتی نزدیک به ایشان داشته و مردی بزرگ هستند که استوارانه ایستاده و آراء محکمی دارد.
 
وی افزود: آیت‌الله خامنه‌ای همیشه واقعیت‌ها را بیان می‌کنند و ما زمانی که می‌خواهیم حقیقت‌ها را بیابیم، سخنان و آراء ایشان را مورد مطالعه قرار می‌دهیم و به وسیله حقایقی که ایشان بیان می‌کنند، استدلال های خود را پایه‌ریزی می‌کنیم.
 
دکتر ابراهیم علی المدهون گفت: باید اقرار کرد که حکومت ایران، دارای دموکراسی اسلامی به معنی حقیقی است و ما ایران را به عنوان نمادی در استقامت و مقاومت در برابر غرب می‌شناسیم، جوانان ایران باید قدر این موقعیت را بدانند و اگر زمانی این حکومت در بحرین شکل گیرد، حتما بسیاری از جوانان ما به سطوح عالی از علم و دانش‌های اسلامی خواهند رسید./902/د101/ک
ارسال نظرات