۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۴۴۶۸۰
مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران؛

مرحله استانی مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه خواهران 10 آبان‌ماه به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می‌شود.
قرآن کريم و حفظ آن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، خانم ناصح، مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به این‌که این مسابقه به میزبانی 31 مدرسه علمیه در سطح استان‌ها اجرا می‌شود، ادامه داد: لیست این مدارس علمیه به اطلاع تمام مدارس رسیده است تا هماهنگی‌های لازم را به منظور اعزام شرکت‌کنندگان به مدارس میزبان صورت دهند.

وی با بیان این‌که این مسابقه به صورت کتبی در سه سطح حفظ کل، نصف و ثلث قرآن کریم برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه خواهران 10 آبان‌ماه ساعت 10 به طور همزمان در مدارس منتخب برگزار خواهد شد.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این‌که امسال هشتمین دوره مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود، ابراز داشت: کسانی که در مرحله استانی مسابقات حفظ قرآن به رقابت می‌پردازند، از مرحله مدرسه‌ای به این مرحله راه یافته‌اند و نفرات برتر این مرحله نیز به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی زمان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات را اسفندماه ذکر کرد و ادامه داد: مسابقه سراسری حفظ قرآن کریم همزمان با سایر رشته‌های مسابقات قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران برگزار خواهد شد و از برگزیدگان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

ناصح سایر رشته‌های مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه خواهران را شامل قرائت، حفظ موضوعی، ترجمه، مفاهیم و تفسیر ذکر کرد./997/د102/ن

ارسال نظرات