۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۴۴۸۷۰
نماینده ولی فقیه در زنجان:

صهیونیزم به دنبال تغییر جغرافیای سیاسی منطقه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان این‌که هدف نهایی دشمنان براندازی نظام اسلامی ایران است، گفت: صهیونیزم به دنبال تغییر جغرافیای سیاسی منطقه است.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران زنجانی سیزدهمین مسابقات ملی مهارت، اظهار داشت: استکبارجهانی ماه‌ها است که با راه‌اندازی شورش‌های داخلی و حمایت از تروریست‌های منطقه‌ای برادرکشی در سوریه را به راه انداخته است.

 

وی با بیان این‌که دشمنان اسلام بیداری اسلامی را مانع جدی منافع خود در خاورمیانه می دانند، تصریح کرد: ایجاد تفرقه در جوامع اسلامی، انحراف در مسیر بیداری ملت‌های مسلمان، تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و در نهایت براندازی نظام اسلامی ایران جزء مهم‌ترین اهداف غرب در ماه‌های گذشته بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان این‌که هدف نهایی دشمنان براندازی نظام اسلامی ایران است، گفت: امروز اصل مشکل استکبار و صهیونیسم بین‌الملل با سوریه نیست، هرچند سوریه در خط مقدم مقابله با این رژیم جعلی و اشغالگر قرار دارد، اما هدف اصلی ایجاد تغییرات اساسی در جغرافیای سیاسی خاورمیانه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر این‌که مشکل اصلی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، نظام اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: حکومت بشار اسد در طول سه دهه گذشته در مقابل زیاده طلبی و جهانخواری استکبار ایستاده و از موضوع خود عقب نشینی نکرده است، در حقیقت سوریه هم‌پیمان اصلی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده محسوب می‌شود.

 

وی وضعیت کنونی سوریه را بهانه‌ای برای سرکوب حامیان و مدافعان آرمان انقلاب اسلامی ایران در منطقه دانست و گفت: رمز ماندگاری و حرکت در مسیر تعالی و سعادت، پیروی از دستوران دین مبین اسلام و درک فلسفه غدیر خم است، مسأله ای که ملت ایران با شناخت حقیقت آن توانستند بر مستکبران شرق و غرب غالب شوند.

 

همچنین محمد رئوفی نژاد، استاندار زنجان در سخنانی با اشاره به بخشی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری اظهار داشت: توسعه مهارت‌های فنی و حرفه ای بستری مناسب برای اشتغال‌زایی و کارآفرینی در کشور است، فرهنگ غلط پشت‌میز نشینی باید اصلاح و تغییر یابد.

 

وی تصریح کرد: بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور به علت عدم برخورداری از مهارت فنی توانایی حضور موفق در بازار کار را ندارد و همین موضوع به رشد بیکاری در کشور دامن می زند، مهارت آموزی فرصت بسیار مغتنمی برای حضور در بازار کار و کارآفرینی در کشور است که باید جوانان از آن استقبال کنند.

 

همچنین قاسم صیادی، مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان این‌که زنجان برای سومین سال متوالی عنوان برترین استان در مسابقات ملی مهارت را از آن خود کرده است، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد رقابت سالم، سنجش توانایی کارآموزان با استانداردهای جهانی و ترویج آموزش‌های مهارتی است./935/پ202/س

 

ارسال نظرات