۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۴۴۸۸۱

یکی از علمای شیعه عربستان به خاک سپرده شد

خبرگزاری رسا ـ شیخ عباس آل سباع یکی از علمای شیعه عربستان که جان خود را در هنگام ادای مناسک حج از دست داد، شب گذشته در مکه مکرمه تشییع و به خاک سپرده شد.
شيخ عباس آل سباع از علماي شيعه عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از راصد، پیکر حجت الاسلام شیخ عباس آل سباع از علمای شیعه قطیف عربستان که در هنگام ادای مناسک حج به دیدار حق شتافت، شب گذشته با حضور گسترده علما و شیعیان عربستان در مکه مکرمه به خاک سپرده شد.

 

پیکر شیخ عباس آل سباع 52 ساله که در هنگام ادای مناسک حج بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد، با حضور پررنگ علما، روحانیون، طلاب حوزه علمیه و جمع کثیری از شیعیان در قبرستان المعلی مکه مکرمه تشییع و به خاک سپرده شد.

 

مراسم بزرگداشت این عالم فقید از شب گذشته و به مدت سه روز در مکه مکرمه و قطیف برگزار می شود.

 

حجت الاسلام شیخ عباس آل سباع از علمای برجسته شیعه عربستان است که در ربیعیه این کشور متولد شد و دروس مقدماتی حوزه علمیه این کشور را در قم مقدس فراگرفت. وی سپس به عربستان بازگشت و به یادگیری دروس سطوح نزد علمای این کشور پرداخت.

 

این عالم شیعه بار دیگر به قم بازگشت و دروس خارج را نزد مراجع تقلیدی نظیر حضرت آیت الله شیخ جواد تبریزی و حضرت آیت الله شیخ وحید خراسانی گذارند و به تدریس و پژوهش های اسلامی ادامه داد./980/ب901/ک

ارسال نظرات