۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۴۴۸۸۴
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی؛

یادواره ملی شهید بهنام محمدی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره ملی دانش آموز شاخص کشوری شهید بهنام محمدی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در اهواز برگزار شد.
يادواره ملي شهيد بهنام محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره ملی دانش آموز شاخص کشوری شهید بهنام محمدی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی صبح امروز با حضور سردار علی فضلی، جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، حسین هژبری، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و مسؤولان عالی رتبه استانی در مجمتع فرهنگی تفریحی امام رضا(ع) نفت اهواز برگزار شد.

در بخش نخست این مراسم سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در سخنانی گزارشی از برگزاری یادواره‌های شهدای شاخص استان خوزستان ارائه کرد.

در بخش دیگری از این مراسم هژبری، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این که فرهنگ و ارزش‌های شهیدان باید برای جوانان معنا شود، ابراز داشت: آشنایی جوانان با شهیدان باید با برگزاری یادواره‌ها و سفرهای راهیان نور انجام شود تا جوانان با کسانی که برای ماندگاری آنها جانفشانی کردند، انس پیدا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر این که دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین دوران تاریخ ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: در بین شهیدان هشت سال دفاع مقدس دانش آموزانی حضور دارند که در آن دوران تاریخ ساز بودند و شهید بهنام محمدی راد یکی از دانش آموزانی است که به تاریخ پیوست.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این که دانش آموزان بسیجی نمایندگان و نخبگان فرهیخته جوانان هستند اذعان داشت: دانش آموزان بسیجی نخبگانی هستند که با تأسی از شهدا و امام شهدا برای حفظ نظام، ارزش‌های اسلامی و مقام معظم رهبری تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

در بخش پایانی این مراسم سردار فضلی، فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور با تأکید بر این که رژیم بعث عراق قصد براندازی نظام نوپای اسلامی را داشت، بیان داشت: صدام، ناکام قادسیه، با حمایت و پشتیبانی 52 کشور جهان برای براندازی نظام اسلامی علیه مرزهای ایران لشکرکشی کرد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رژیم بعث عراق با حمله های هوایی، زمینی و دریایی مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی را مورد هدف قرار داد و قصد ایجاد هرج و مرج در مرزهای کشور را داشت.

گفتنی است، اجرای سرود، پخش نماهنگ و کلیپ هایی از شهید بهنام محمدی، نمایش شهید بهنام محمدی و اهدای لوح تقدیر به مادر شهید بهنام محمدی از دیگر برنامه های این یادواره بود./9461/پ203/س

ارسال نظرات