۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۴۴۹۴۶
در کارگاه تخصصی طلاب؛

ابعاد مختلف واقعه تاریخی غدیرخم بررسی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی از برگزاری کارگاه های تخصصی بررسی و تبیین ابعاد مختلف واقعه تاریخی و دینی غدیرخم برای طلاب استان خبر داد.
بازسازي واقعه غدير خم

حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اعلام این خبر گفت: کارگاه های تخصصی پرسش و پاسخ ویژه طلاب مدارس علمیه استان به منظور بررسی و تبیین ابعاد مختلف واقعه تاریخی و دینی غدیرخم در حال برگزاری است.

 

وی تصریح کرد: این کارگاه های تخصصی با حضور حجت الاسلام عرفان از اساتید برجسته حوزه علمیه قم در مدارس علمیه شهرستانهای ارومیه، خوی، میاندوآب و ماکو برگزار شده است.

 

این مسؤول با بیان این که این کارگاه ها همزمان با آغاز دهه ولایت در مدارس علمیه مرکز استان و شهرستانها اجرا شده است، خاطرنشان کرد: تا کنون سیصد نفر از طلاب مدارس علمیه شهرستانهای ارومیه، خوی، ماکو و میاندوآب از مطالب ارائه شده در این کارگاه که به صورت پرسش و پاسخ انجام شد، بهره مند شده اند.

 

وی همچنین در رابطه با تاثیر برگزاری کارگاه های تخصصی در مدارس علمیه، گفت: برگزاری چنین کارگاه هایی با حضور اساتید برجسته حوزوی اثر مطلوبی در ارتقای دانش حوزوی و دینی طلاب داشته و زمینه بسیاری از موضوعات پژوهشی را فراهم می سازد.

 

این مسؤول در پایان با اشاره به مراسم عمامه گذاری طلاب همزمان با عید غدیر خم در استان خاطرنشان کرد: این مراسم در شهرهای ارومیه، میاندوآب و سلماس برگزار می شود و مصلی های امام خمینی پذیرای این مراسم خواهند بود./936/ت302/ب

ارسال نظرات