۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۴۴۹۸۲

سلسله نشست‌های غدیرشناسی در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه امامت و ولایت، سلسله نشست‌های غدیرشناسی با حضور علمای برجسته حوزه علمیه در تبریز برگزار خواهد شد.
عدير غدير، جشن عيد غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیرخم سلسله نشست‌های غدیرشناسی با حضور علمای برجسته حوزه علمیه در مسجد شعبان تبریز برگزار خواهد شد.

 

بنا بر این گزارش، این نشست‌های معرفتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین فروغی امام جمعه موقت اردبیل و حجت الاسلام فاطمی‌نیا استاد و محقق حوزه علمیه همراه خواهد بود.

 

عموم علاقه‌مندان جهت شرکت در این جلسات می توانند از تاریخ 10 تا 13 آبان بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شعبان تبریز واقع در میدان ساعت نبش کوچه تربیت حضور یافته و با مباحث مربوط به خطبه غدیریه و ولایت فقیه آشنا شوند.

 

بر اساس این گزارش، ویژه برنامه خواهران این جلسات که به همت بنیاد فرهنگی حضرت زهرا(س) مسجد شعبان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار خواهد شد، همزمان با عید غدیر از ساعت 10 صبح در تالار اجتماعات اداره برق واقع در خیابان خاقانی تبریز برگزار می شود.

 

همچنین مؤسسه خیریه جان‌نثاران اباعبدالله الحسین(ع) تبریز همزمان با عید غدیر بیش از 200 سرویس جهیزیه را به نوعروسان نیازمند این شهر اهدا خواهد کرد. این در حالی است که مؤسسه جان نثاران در زلزله اخیر منطقه ارسباران نیز حضوری فعال در خدمت رسانی به حادثه‌دیدگان داشته است.

 

گفتنی است، ویژه برنامه های جشن ولایت و امامت در مدارس علمیه سراسر استان، مساجد محوری و مؤسسات آموزش عالی با حضور طلاب، دانشجویان و عموم عاشقان ولایت و امامت برگزار خواهد شد./935/پ202/ب 

ارسال نظرات