۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۴۵۰۱۶
آیت الله شبستری:

تسخیر لانه جاسوسی هیمنه توخالی آمریکا را شکست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را شکست هیمنه توخالی آمریکا در ایران و منطقه دانست.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان در تبریز اظهار داشت: بیداری اسلامی هشدار بزرگی برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است که ادامه این موج اضمحلال دولت های سلطه گر و استعماری را تسریع خواهد کرد.


آیت الله شبستری با تشریح حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی و به ویژه انقلاب دوم مردم ایران در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تأثیر فراوانی بر گسترش مبارزات مردمی منطقه داشته است.


وی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت دانش آموزان مبارز و مقابله با روحیه استعمار و استکبار ستیزی مردم ایران و تحریک قومیت های ترک، عرب و ترکمن علیه انقلاب اسلامی را از خیانت ها و دشمنی های آشکار آمریکا با ایران عنوان کرد و گفت: این توطئه ها نه تنها تاثیری در ملت ایران نداشته بلکه آمریکا را در آتش بحران فرو برده است.


آیت الله شبستری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را شکست هیمنه توخالی آمریکا در ایران و منطقه دانست و افزود: 13 آبان روزی بزرگ و با برکت برای نظام جمهوری اسلامی است که باید ابعاد مختلف این روز برای نسل جوان به درستی تبیین شود.


وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره ایام الله 13 آبان با راهکارهای فرهنگی و جوان گرا خاطرنشان
کرد: روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی فرصتی برای تقویت روحیه انقلابی و مرور خاطرات غرورانگیز دوران انقلاب اسلامی است، وظیفه امروز دانش آموزان مجاهدت علمی و مبارزه با سلاح علم در ستیز استکبار جهانی است.


نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: دانش آموزان همیشه روحیه استکبارستیزی داشته و این قشر عظیم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند./
935/پ203/ج

ارسال نظرات