۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۴۵۰۳۱

سیزدهم آبان سرآغاز شکستن هیمنه استکبار بود

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان آورده است: روز سیزدهم آبان سرآغاز شکستن هیمنه استکبار بود که در طی بیش از سه دهه اخیر گسترش یافت و منجر به بیداری اسلامی و جنبش وال استریت شد.
سیزدهم آبان سرآغاز شکستن هیمنه استکبار بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی جمعه 12 آبان‌ماه پس از اقامه نماز جمعه از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز تا چهار راه آبادان، تقاطع سلمان فارسی برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان ماه آورده است:

روز سیزدهم آبان سرآغاز شکستن هیمنه استکبار بود که در طی بیش از سه دهه اخیر گسترش یافت و منجر به بیداری اسلامی و جنبش وال استریت شد و با واقعه سیزدهم آبان که خمینی بت شکن آن را انقلاب دوم نامید و روح جدیدی در کالبد مبارزان جهان دمیده شد، افسانه شکست ناپذیری آمریکا به تاریخ سپرده شد.

این بیانیه می افزاید: این مسأله سرمنشأ تحولات جدیدی در جهان گردید و عامل آگاهی و بصیرت ملت های جهان و سرآغاز شکل گیری جنبش های اسلامی در کشورهای تونس، لیبی، مصر، بحرین، یمن، عربستان و حتی جنبش های غیر اسلامی در آمریکا، اسپانیا، انگلیس، آلمان شد.

در این بیانیه تصریح شده است: صحنه حوادث و رخدادهای سیزدهم آبان مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکباری بوده است که هر یک به تنهایی می تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمان گرایی نسل های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در این بیانیه افزوده است: خروج ملت های مسلمان از ساختارهای به ظاهر مستحکم مبتنی بر ظلم نمایندگان قدرت های استعماری و نفی آنها با فریادهای الله اکبر به خوبی نمایانگر ریشه های عمیق آموزه های اسلامی در این گونه جوامع استعمار زده و بحران آلود است.

در این بیانیه تأکید شده است: جنبش هایی که جوهره اصلی آنها به فرموده مقام عظمای ولایت، اسلام خواهی و توجه به عزت و کرامت انسانی تحقیر شده به دست حکام دیکتاتور بوده و مقرر است که موج این حرکت عظیم مردمی تا قلب اروپا و آمریکا، پیروزمندانه گسترش یابد که وعده خدا بر نصرت و پیروزی اسلام و نابودی شرک، ظلم و ستم قرار گرفته است.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه های جاودان حضرت امام راحل و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی آموخته است و در این راستا ضمن رصد هوشمندانه رویکردها و رفتارهای آمریکا و دیگر دشمنان خود، تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه حاکمان کاخ سفید تغییر نکرده و آنان به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشورها و جبران جنایات بی شمار تاریخی آنها علیه خود اطمینان و اعتماد پیدا نکنند همچنان دشمن شماره یک ایران اسلامی به شمار رفته و پیشتازی خود را در مصاف با مستکبران و روزگویان حفظ خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، از آحاد و اقشار مختلف ملت ایران به ویژه نسل آینده ساز کشور برای حضور پرشور در آئین ها و مراسم گرامیداشت روز مبارزه ملی با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق ایرانیان با آرمان های امام و بیعت مجدد با ولی فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای و تأکید بر هوشیاری آنان نسبت به احتمال شیطنت و فتنه انگیزی ایادی دشمن و عده ای غافل و فریب خورده خود در این همایش عظیم استکبار ستیزی دعوت به عمل می آورد./9464/د103/ب

ارسال نظرات