۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۵۰۳۲
همزمان با عید غدیر؛

اعزام 220 مبلغ به نقاط مختلف استان زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری جشن‌های غدیریه در 60 روستای زنجان خبر داد و گفت: همزمان با عید غدیر 220 مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی استان زنجان اعزام می شوند.
اعزام مبلغ

حجت‏الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ولایت و عید سعید غدیر در این استان پرداخت و اظهار داشت: همزمان با هفته ولایت ویژه برنامه‌های مختلفی در سراسر استا زنجان پیش‌بینی شده است.

 

وی از برگزاری جشن‌های غدیریه در 60 روستای زنجان خبر داد و گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته ولایت و امامت و در آستانه عید غدیر بیش از 2 هزار پیام کوتاه با مضامین غدیرخم، ولایت فقیه، فلسفه امت و ولایت و همچنین تبریک این روز خجسته به اقشار مختلف مردم ارسال میشود.

 

حجت الاسلام دشتکی حمایت از برنامه‌های فرهنگی مساجد و هیئتهای مذهبی را از دیگر برنامه‌های هفته ولایت برشمرد و یادآور شد: نرمافزار مهارتهای زندگی به دنبال تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به سبک زندگی اسلامی همزمان با هفته ولایت از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان توزیع خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی و دینی تبیان و 10 نشست نقد و روشنگری با موضوع فیلمهای ضداسلامی اظهار داشت: این مسابقه از طریق سایت دبیرخانه گفتمان‏های دینی در هفته ولایت برگزار می‌شود، افزون بر این‌که 200 گفتمان‌دینی نیز در مدارس استان زنجان ویژه دانش‌آموزان اجرایی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه همزمان با عید غدیر 220 مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی استان زنجان اعزام می شوند، گفت: حضور روحانیت در مدارس، مجالس، محافل و گفتمان‌های دینی در آستانه عید غدیرخم گسترش یافته و همزمان با این روز مراسم جشن و سخنرانی با موضوع خطبه غدیریه در مساجد استان با حضور 100 روحانی برجسته بومی و غیربومی برگزار می شود./935/ت302/ب

ارسال نظرات