۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۴۵۰۸۱
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها (23)؛

اگر ایران دست از اسلام انقلابی بردارد دشمنی آمریکا به پایان می رسد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول موسسات اسلامی در کشورهای آمریکای لاتین گفت: دشمنی استکبار جهانی با ایران به دلیل نظام جمهوری اسلامی است و اگر این نظام از اسلام شانه خالی کند، دشمنی نیز با این کشور پایان می یابد.
سهيل اسعد

 

سهیل اسعد، مسؤول موسسات اسلامی در کشورهای آمریکای لاتین در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران، پایبندی ایران به اسلام و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان عامل اصلی دشمنی برخی قدرت های جهان با این کشور دانست و گفت: هم اکنون یک جنگ واقعی میان کفر و ایمان در جهان وجود دارد و نزاع تنها درباره بحث هسته ای نیست. ایران یک نوری در ظلمات مطلق عالم است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی روشن شد و این امید را در دل ملت ها بوجود آورده است که این نور بزرگ تر شود تا عالم را منور سازد.

 

وی افزود: استکبار جهانی و دشمنان اسلام از این نور می ترسند و بحث اقتصادی و سیاسی یک مسأله حاشیه ای به شمار می آید، اما چون تضعیف سیاسی و اقتصادی ایران به کاهش این نور می انجامد دشمنان به این حربه روی آورده و می خواهند نور ایمان را با تحریم و فشار خاموش سازند.

 

سهیل اسعد تصریح کرد: مطمئنا اگر ایران از اسلام و جمهوری اسلامی شانه خالی کند و از اسلام اجتماعی و انقلابی دوری جوید، همه این فشارها از بین می رود و مذاکرات بدون توجه به ادامه برنامه هسته های از سرگرفته می شود.

 

وی تبلیغات اسلامی را به عنوان یکی از ضعف های ایران دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل گام بسیار محکمی که برداشته است حرف اول را در برخی از ابعاد می زند و به الگویی برای انقلابیون مبدل شده است، ولی جهل مردم دنیا نسبت به این کشور همچنان زیاد است. حزب الله لبنان که فرزند و محصولی از ایران به شمار می آید در تبلیغات از ایران موفق تر بوده و مقام معظم رهبری نیز با وجود این که عظیم ترین شخصیت روزگار است لیکن بسیاری از مردم همچنان با ایشان آشنا نیستند.

 

وی ایران را نماد استکبار ستیزی در جهان توصیف کرد و ادامه داد: این که ایران به الگوی بسیاری از ملت ها تبدیل شود یک امر طبیعی است، زیرا یک ملت مثل ایران می آید و حکومتی دینی بی نظیری برپا می کند. استبکار ستیزی ایران بسیار موفقیت آمیز است و مقاومت سی ساله ایران برای مردم آمریکای لاتین بسیار جالب است.

 

سهیل اسعد تاکید کرد: وقتی از استبکار ستیزی سخن می گوییم باید سفارت آمریکا یا رژیم صهیونیستی نداشته باشیم و روابط با این رژیم ها قطع باشد، ایران هم اکنون این ویژگی ها را دارد و هم در شعار و هم در عمل با استکبار می جنگند. جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است./980/ب912/ک

ارسال نظرات