۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۴۵۱۱۲

ویژه برنامه‌های «پایداری» و «انقلاب دوم» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی گفت: به مناسبت یوم الله سیزده آبان، دو ویژه برنامه «پایداری» و «انقلاب دوم» از رادیو معارف پخش می‌شود.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی با اشاره به تقارن یوم الله سیزده آبان با عید سعید غدیر خم و برگزاری مراسم راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در جمعه دوازده آبان، از پخش ویژه برنامه «پایداری» در رادیو معارف خبر داد.

احمد عارفخانی، چرایی استکبار ستیزی مردم ایران، بررسی علل اعمال خصمانه غرب به‌ویژه آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، بررسی و چرایی تحریم ایران و بررسی علل قطع شبکه‌های ماهواره‌ای کشور در اروپا را از جمله محورهای موضوعی این برنامه عنوان کرد.

وی همچنین ارتباط مستقیم با مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اطلاع‌رسانی درباره راهپیمایی نمازگزاران جمعه سراسر کشور بعد از اقامه نماز و نیز ارتباط زنده با گزارشگر مستقر در مراسم ویژه دانشجویی و دانش‌آموزی در مقابل لانه جاسوسی را از دیگر بخش‌های برنامه پایدار ذکر کرد.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی همچنین با اشاره به وقایع سیزده آبان  از جمله تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 43، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان به دست دژخیمان پهلوی در سال 57 ‌و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 از تهیه و تدارک برنامه «انقلاب دوم» در سیزده آبان خبر داد.

شایان ذکر است، ویژه برنامه «پایداری» جمعه دوازده آبان‌ماه سال جاری از ساعت 10  صبح به مدت 60 دقیقه به طور زنده، و برنامه «انقلاب دوم» شنبه سیزده آبان از ساعت 13 به مدت 40 دقیقه به تهیه و سردبیری ابوالفضل سلیمانی به روی آنتن می‌رود./997/د102/ن

ارسال نظرات