۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۴۵۱۱۷
عضو هیأت رییسه مجلس:

اقدامات خصمانه استکبار مانع گسترش آرمان انقلاب اسلامی نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اقدامات استکبار جهانی مانع گسترش آرمان انقلاب اسلامی در جهان نخواهد شد، هجمه اقتصادی و تحریم را در این راستا عنوان کرد.
محمدحسين فرهنگي، عضو هيئت رئيسه مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی امروز در گردهمایی سیاسی پرسنل سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع مادی و معنوی استکبار جهانی در منطقه به خطر افتاد، بنابر این طبیعی است که دشمن برای مقابله با نفوذ آرمان های این انقلاب دینی و مردمی دست به اقدامی بزند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: دشمنان ابتدا به دنبال آن بودند که مانع صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان شوند و در مرحله بعد کوشیدند با انواع تهدیدات اعم از نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نظام اسلامی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کنند، که به لطف خدا و رهبری ولی فقیه تمامی توطئه‌های غربی در کشور خنثی شده است.

 

فرهنگی در ادامه اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار برای عبور از بحران اقتصادی دانست و گفت: اگر وابستگی خود به اجناس خارجی را از بین ببریم و به مصرف تولیدات داخلی گرایش یابیم، بی تردید خواهیم توانست توطئه‌های استکبار جهانی در اعمال تحریم های اقتصادی را در نطفه خفه کنیم.

 

وی با تأکید بر این‌که ایران اسلامی با پشتوانه عظیم فرهنگی و اقتصادی در جنگ اقتصادی با دشمن نیز پیروز خواهد بود، گفت: هدف امروز استکبار جهانی از اعمال تحریم‌های اقتصادی به زانو در آوردن ایران اسلامی در مقابل خواسته های نا مشروع غرب و در نهایت براندازی نظام ولایی ایران است.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران معادلات و محاسبات استکبار جهانی را بر هم زده است، اکنون سیستم استثمار و استعماری غرب در منطقه با مشکل مواجه شده است، از این رو تلاش می کند با اعمال تهدیدهای نظامی و تحریم‌های اقتصادی نگذارد انقلاب اسلامی ایران به الگوی انقلاب های مردم مسلمان جهان تبدیل شود.

 

فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤوالات حاضران افزود: ضعف مدیریت، سوء استفاده و نقش عوامل داخلی و خارجی دشمنان را نمی توان در جریانات اخیر اقتصادی نادیده گرفت، می توان با درایت و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و همچنین با توسل به سیستم مالیاتی و تشدید نظارت و مدنظر قرار دادن رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری از این مرحله و گردنه نیز عبور کرد./935/پ202/ج

ارسال نظرات