۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۱۳۴
دانشگاهیان تبریز در بیانیه‌ای:

تبعیت از ولایت مهم‌ترین رکن مقابله با استکبار است

خبرگزاری رسا ـ دانشگاهیان دانشگاه تبریز با انتشار بیانیه ای با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 13 آبان تأکید کردند: تبعیت از ولایت و وحدت مهم‌ترین رکن مقابله با استکبار جهانی است.
راهپيمايي 13 آبان

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز در این بیانیه 13 آبان را نماد استکبارستیزی و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات به حق کشور اعلام و اظهار داشتند: در این روز حوادث مهمی چون تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 1343، کشتار بیرحمانه و به گلوله بستن دانش آموزان مظلوم توسط دژخیمان رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 1358 در سینه تاریخ حک شده که از سوی امام راحل (ره) انقلاب دوم نام گرفت.

 

دانشگاهیان در این بیانیه تاکید کرده اند: تبعیت از ولایت و وحدت مهمترین رکن مقابله با استکبار جهانی است، زیرا کشور ما با انواع تهدیدها و تحریم های اربابان زر و زور مواجه شده و همه اقشار ملت ایران و بویژه دانشگاهی وظیفه خود می داند همچون گذشته در صحنه های مختلف حضوری حماسی و با شکوه داشته و تصور پیروزی دشمن را به یأس تبدیل کند.

 

دانشگاهیان دانشگاه تبریز در این بیانیه از آحاد و اقشار مختلف مردم، به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان دعوت کرده اند در راهپیمایی بزرگ 13 آبان برای اعلام نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی که پس از نماز پر شکوه جمعه برگزار خواهد شد، شرکت و یک بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) تجدید میثاق کنند.

 

همچنین فرهنگیان و دانش آموزان آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه ای برای حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام آمادگی کردند و اظهار داشتند: در آستانه یوم الله13 آبان ما فرهنگیان خطه شهید پرور آذربایجان شرقی ضمن میثاق مجدد با آرمان های امام راحل و شهیدان والا مقام اعلام می کنیم که هر لحظه گوش به فرمان ولی و مقتدای خود رهبر معظم انقلاب بوده و آماده اجرای فرامین معظم له هستیم.

 

در این بیانیه تاکید شده است: به سردمداران آمریکای جهانخوار وایادی سرسپرده او قاطعانه اعلام می کنیم که اعمال تحریم آنها براراده فولادین ملت قهرمان ایران نه تنها اثر بخش نیست، بلکه موجب شکوفایی استعدادهای خدادادی برای دست یابی به قله های رفیع علمی و فناوری و تحصیل کمالات می شود.

 

در این بیانیه اضافه شده است: از تمام اقشار و آحاد جامعه می خواهیم همانند مناسبت های گذشته با شرکت گرم و حماسی خودشان یک باردیگر موجب خرسندی دوست داران نظام اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده اسلام را فراهم کنند.

 

گفتنی است، نماینده ولی فقیه، استاندار، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دیگر نهادهای فرهنگی، دولتی و غیردولتی آذربایجان شرقی از عموم مردم شهیدپرور استان برای شرکت در راهیپمایی فردا دعوت کردند./935/د103/س

 

ارسال نظرات