۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۴۵۱۸۷

رقابت 700 طلبه در مسابقات ورزشی

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور با رقابت 700 طلبه ورزشکار در رشته های مختلف آغاز به کار کرد.
ورزش طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور از روز گذشته در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر تهران آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این مراسم حجت الاسلام هادی حسین خانی معاون تهذیب حوزه های علمیه،‌ حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور و یکی از معاونان وزیر ورزش و جوانان به ایراد سخن پرداختند.


حجت الاسلام مجید کافی مدیر کل تسهیلات حوزه های علمیه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرگزاری رسا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 700 ورزشکار طلبه در رشته های تیراندازی، شنا، دو و میدانی، پینگ پنگ و آمادگی جسمانی به رقابت می پردازند.


وی اضافه کرد: این مسابقات به مدت سه روز برگزار و همزمان با عید سعید غدیر مراسم اختتامیه برگزار و از نفرات و تیم های برتر با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تقدیر می شود.


حجت الاسلام کافی تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور و وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

مدیرکل تسهیلات حوزه های علمیه از امضای تفاهم نامه های ورزشی مرکز مدیریت حوزه به ریاست آیت الله حسینی بوشهری و وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: خوشبختانه در راستای ایجاد فضای مناسب و فعالیت دوستان طلبه در عرصه ورزش تعاملات خوبی با وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.


وی از تشکیل کمیته ای مرکب از سه تن از معاونان آیت الله بوشهری و سه معاون از وزارت ورزش و جوانان خبر داد و یادآورشد: این کمیته که دبیری آن به حوزه واگذار شده، تاکنون مصوبات بسیار خوبی داشته است و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی به طلاب عزیز ارائه دهیم و مسابقات ورزشی برگزار کنیم. /924/پ202/ج

ارسال نظرات