۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۴۵۲۰۳

راهپیمایی یوم الله 13 آبان مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم مقابل لانه جاسوسی برگزار شد.
يوم الله 13 آبان در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی یوم الله 13 آبان صبح امروز با حضور دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران برگزار شد.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «لبیک یا رسول الله»، «فداک امی و ابی و قلبی یا رسول الله»، »«ما پیروان رهبریم فداییان حیدریم»، «هولوکاست حقیقی میانمار» و «میانمار قتلگاه مسلمانان» نفرت و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی ابراز داشتند.

همچنین شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و در دست داشتن تصاویر امام(ره) و رهبری، حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی و برائت از استکبار را اعلام کردند.

در این تظاهرات ماکت ماهواره سفیر امید به نمایش گذاشته شده بود و همچنین دانش آموزان بسیجی پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این مراسم طومار جنبش دانش آموزان ایران که در آن از سران جنبش عدم تعهد خواسته شده است تا در راستای اهداف نم همگام با مردم خویش با اتحادی بر مبنای ارزش های الهی ـ انسانی ضمن اعلام برائت و نفرت از آمریکا عرصه را بر تمامیت خواهان مستکبر تنگ نمایند را امضا کردند.

شایان ذکر است در این مراسم نمایشگاه نقاشی امیدان ایران با موضوع «شیطان بزرگ آمریکا، دشمن قرآن و دشمن کودکان» برپا شده بود.

گفتنی است مجسمه های اوباما، حسنی مبارک، شیمون پرز، قذافی و نتانیاهو در داخل قفس به نمایش گذاشته شده بود.

بر اساس این گزارش پس از پایان این مراسم در تهران شرکت کنندگان برای اقامه نماز جمعه به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند و در 700 شهر کشور راهپیمایی علیه استکبار جهانی بعد از نماز جمعه برگزار می شود./956/پ202/ص

ارسال نظرات