۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۲۴۳

فریاد ضداستکباری مردم آذربایجان در سالروز 13 آبان

خبرگزاری رسا ـ نماز گزاران جمعه تبریز در آستانه سالروز 13 آبان همگام با طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان فریاد ضداستکباری سر دادند.
گراميداشت يوم الله 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن، متدین و همیشه در صحنه تبریز امروز پس از اقامه نماز جمعه در آستانه 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی همگام با طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان فریاد ضداستکباری سر دادند.

 

نمازگزاران جمعه تبریز با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مسیر مصلای امام خمینی (ره) به سمت میدان ساعت تبریز راهپیمایی کردند و دانش‌آموزی با لباس‌های یک رنگ و نمادهای ویژه تشکل‌های دانش‌آموزی خود در کنار عموم مردم تبریز نفرت و انزجار خود از جنایات آمریکا را نشان دادند.

 

عموم مردم تبریز امروز با وحدت و همدلی خود یک صدا با شعار الله اکبر، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، سیزدهم آبان ماه یوم الله یوم الله انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

 

طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان دانشگاه‌‍‌ها و مؤسسات آموزش عالی تبریز نیز با پیشانی‌بند یا علی، یا زهرا و یا حسین و همچنینبا در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) اعلام کردند تا پای جان در راه حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

حجت الاسلام مجتبی نظری، مسؤول سابق نهاد رهبری در دانشگاه تبریز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دیگر زمان آن نیست که با چراغ سبز به استقبال دشمنان برویم، بلکه باید بصیرت و هوشیاری خود را در این برهه از زمان به حداکثر رسانده و نسبت به انواع تهدیدهای فرهنگی نرم دشمنان هوشیار باشیم.

 

وی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و کشتار مردم مسلمان میانمار ادامه داد: با عمل به وصایای امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان به جهان ثابت می کنیم که هنوز وحدت در کشور ما وجود دارد و الگوی مناسب برای کشورهای منطقه هستیم.

 

حجت الاسلام نظری، ولایت فقیه را محور اصلی وحدت و پیشرفت دانست و افزود: ولایت و امامت پس از پیامبر اسلام مسأله اصلی و مرجع مورد اتکا مسلمانان بوده و باید همواره بر این اصل در جامعه اسلامی توجه شود.

 

گفتنی است، در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری راهپیمایی یوم الله 13 ابان قرائت شد که با تکبیر مردم همیشه در صحنه همراه بود./935/پ203/س

ارسال نظرات