۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۴۵۲۴۹
مدیر استانی حوزه علمیه زنجان:

فرهنگ غدیر منشور مقابله با استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بیات با تأکید بر این‌که برای مقابله با نظام سلطه بایستی ولایت‌مداری را در عمل ثابت کنیم، گفت: فرهنگ غدیر منشور مقابله با استکبار جهانی است.
يوم الله 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله 13 ابان روز مقابله با استکبار جهانی امروز با حضور اقشار مختلف مردم زنجان به‌ویژه طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان در مصلای بزرگ خاتم‌الانبیای زنجان برگزار شد.

 

مردم شهر شور و شعور حسینی امروز با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، سیزدهم آبان ماه یوم الله یوم الله انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

 

مردم زنجان با مشت‌های گره کرده بار دیگر پیام ضداستکباری و ضداستبدادی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند و تأکید کردند هیمنه پوشالی آمریکا با تسخبر لانه جاسوسی‌اش شکسته شده و بیداری اسلامی نتیجه الهام‌گیری امت اسلامی از انقلاب سال 57 است.

 

حجت الاسلام بیات، مدیر استانی حوزه علمیه زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار رسا با تأکید بر این‌که برای مقابله با نظام سلطه بایستی ولایت‌مداری را در عمل ثابت کنیم، گفت: فرهنگ غدیر منشور مقابله با استکبار جهانی است.

 

وی مهم‌ترین نیاز جامعه اسلامی را وحدت در سایه ولایت دانست و خاطرنشان کرد: پیام راهپیمایی 13 آبان هوشیاری آحاد مردم نسبت به توطئه‌های ننگین و وعده‌های واهی آمریکا و غرب است.

 

آحاد مردم به ویژه دانش‌آموزان با حضور در این راهپیمایی استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشته و با اعلام انزجار از اقدامات ددمنشانه استکبار در توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام بار دیگر حضور خود را در صحنه‌های دفاع از انقلاب به نمایش گذاشتند.

 

همچنین دانش آموزان زنجانی با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و همچنین نمایش کاریکاتورهایی با مضامین بیداری اسلامی اعلام کردند که امت اسلامی برای غلبه بر نظام سلطه راهی جز وحدت و یکدلی با پیروی از ولایت و امامت ندارد.

 

اجرای سرود مرگ بر آمریکا توسط 313 دانش‌آموز زنجانی، قرائت بیانیه دانش‌آموزی و دانشجویی و تکبیرهای عموم مردم زنجان در تأیید بندهای قطعانامه سراسری یوم الله 13 آبان از دیگر برنامه های راهپیمایی امروز زنجان بود./935/پ203/س

 

ارسال نظرات