۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۲۷۸
آسوشیتدپرس:

ایران بر عدم مذاکره با آمریکا تاکید دارد

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: ملت ایران در مراسم بزرگداشت سالگرد ۱۳ آبان بر عدم مذاکره با آمریکا تاکید کردند.
1

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از آسوشیتدپرس، خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به راهیپیمایی ملت ایران در سالروز تسخیر لانه جاسوسی نوشت: مردم ایران مراسم بزرگداشت روز اشغال سفارت آمریکا در تهران که به تعبیر جمهوری اسلامی «تسخیر لانه جاسوسی» استٰ را برگزار کردند.

 

این خبرگزاری افزود: اشغال سفارت آمریکا نزدیک به 33 سال پیش انجام شد و 52 دیپلمات آمریکایی در تهران به مدت 444 روز اسیر بودند که منجر به قطع روابط میان تهران و واشنگتن شد.

 

آسوشیتدپرس ادامه داد: محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج ایران در جمع تظاهرکنندگان سخنرانی کرد و اظهار داشت که ایران هیچگاه با آمریکا مذاکره نخواهد کرد، چرا که این کشور جنایتکارترین کشور جهان است.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس از قول فرمانده بسیج نوشت: اشغال سفارت آمریکا نقطه عطفی در تاریخ است و نشانی از سقوط آمریکا و قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران است.

 

این خبرگزاری تصریح کرد: در ماه های اخیر تحریم های بسیاری علیه ایران اعمال شد، ولی ایران اعلام کرد که تحریم ها بی اثر بوده است./982/ب902/د

ارسال نظرات