۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۴۵۳۷۰

امام جمعه تبریز ارتحال آبت الله ملک‌حسینی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی، درگذشت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهکلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.
آيت الله ملک حسيني

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی امروز با صدور پیام مشترکی، درگذشت نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.


در پیام آیت‌الله مجتهد شبستری و احمد علیرضابیگی آمده است: بی‌تردید سابقه مبارزاتی و خدمات بی‌بدیل عالم وارسته و ربانی حضرت آیت‌الله سید کرامت ملک‌حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، در راه پایداری و عزت جمهوری اسلامی ایران و نشر تعالیم حیات‌بخش اسلام، هرگز از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.


در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان ارتحال جانسوز اسوه تقوا و فضیلت حضرت آیت‌الله سیدکرامت ملک‌حسینی (قدس الله نفسه الزکیه) را که همواره منشأ خدمات و برکات بسیاری در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده به پیشگاه منجی عالم بشریت امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، روحانیت مبارز و مردم عزیز استان و بیت رفیع آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن رحیل سعید و فقید حکیم، رحمت و علو درجات مسألت می‌نماییم.


گفتنی است، آیت‌الله سید کرامت ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بامداد جمعه 12 آبان در سن 88 سالگی در بیمارستان نمازی شیراز دارفانی را وداع گفت./935/د102/س

ارسال نظرات