۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۴۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تحریم اقتصادی با اراده ملت ایران خنثی می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران از پیش شکست خورده است، گفت: تحریم اقتصادی دشمنان با اراده ملت ایران خنثی می شود.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع بسیجیان و پرسنل لشکر 31 عاشورا با تأکید بر این‌که بصیرت و ولایت‌مداری رمز عبور از کوران فتنه‌های دشمنان است، افزود: دشمن با تحمیل جنگ اقتصادی به دنبال فضای یأس و ناامیدی در کشور است.

 

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران از پیش شکست خورده است، گفت: تحریم اقتصادی دشمنان با اراده ملت ایران خنثی می شود، ایران سازوکاری در دست خود دارد که اگر آمریکا بخواهد نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران را حذف کند، در کمترین زمان ممکن خودش حذف می شود.

 

وی با بیان این‌که ملت ایران با بصیرت ولایی بیش از سه دهه مقابل توطئه‌های استکبارجهانی ایستادگی کرده‌اند، گفت: دشمن برای شکست جمهوری اسلامی سه برنامه را در دستور کار قرار داده که دو مورد آن شامل حذف فیزیکی به وسیله جنگ تحمیلی و جنگ فرهنگی را به مورد اجرا گذاشتند و شکست خوردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: سومین برنامه دشمن جنگ اقتصادی، کاهش توان ملت ایران و رواج فضای بدبینی به نظام در کشور است، به یقین در این جبهه نیز با صبر و بردباری، ملت ایران تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به احتمال حمله نظامی از سوی دشمنان به ایران افزود: در صورت حمله احتمالی به ایران، ظرف 20 دقیقه رژیم غاصب صهیونیستی ویلچرنشین خواهد شد، بنابراین حمله به ایران حماقتی بزرگ برای سران استکبار و استعمار محسوب می شود.

 

وی با اشاره به این‌که یکی از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی ایران احیای اصل ولایت فقیه بوده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در دورانی که خفقان شدید رژیم ستمشاهی حاکم بود، با ژرف نگری خاص به تدریس حکومت اسلامی پرداخت و اصل ولایت فقیه را که در امتداد فلسفه امامت قرار دارد، احیا کرد.

 

حجت الاسلام ولایی افزود: پس از انقلاب اسلامی تئوری ولایت فقیه در جامعه، به صورت فراگیر در جهان مطرح شد و دشمنان با جنگ تحمیلی و فرهنگی نیز نتوانستند حکومت ولایی را شکست دهند، از این رو امروز به جنگ اقتصادی روی آورده اند، غافل از این‌که ملت با پیروی از ولایت، ذلتی دیگر برای غرب رقم خواهند زد./935/پ202/ب

ارسال نظرات