۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۶۴۸
حجت الاسلام سالک:

شهدای هسته‌ای با ایجاد بیداری علمی دشمنان را بیچاره کردند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیداری علمی جوانان و درخواست تغییر رشته به رشته های هسته‌ای در پی شهادت شهدای هسته‌ای ایجاد این موج را عامل بیچارگی مستکبرین خواند.
حجت الاسلام سالك

به  گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری و اطلاع  رسانی کنگره شهدای جهاد علمی حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهدا با نیتی خاص و برای خدا جلو رفتند و در این راه صداقتی مثال زدنی داشتند به همین دلیل محبوب قلوب شدند و رضایت خداوند و احترام همگان را تا قیامت برای خود خریدند.

حجت الاسلام سالک با بیان این‌که شهادت شهدای هسته‌ای رسوایی بزرگی را برای استکبار آمریکا و صهیونیسم جنایتکار به وجود آورد گفت: شهادت شهدای جهاد علمی دشمنان را مستاصل کرد چرا که به برکت خون این شهدا فهم و درک و اشتیاقی برای به دست گرفتن پرچم علم و افتخار ایران در دل نخبگان دانشگاهی به وجود آمد و ده‌ها نفر خواستار تغییر رشته به رشته های انرژی هسته‌ای و فیزیک شدند.

وی افزود: این حرکت دانشجویان و موج بیداری علمی در آنان ر‍ژیم صهیونیستی و دولت دست نشانده‌اش یعنی آمریکا را بیچاره کرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: شهادت هدیه‌ای الهی است و این عزیزان منتخبین خداوند بودند که به سوی او بازگشتند و سال‌ها بود چنین آرزویی را داشتند و از خدا شهادت خود را طلب کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: بر ماست تا در هر فرصتی از این شهدا یاد کنیم و شکرگزار خدمات آنها باشیم که بیش از همه ما محتاج این قدردانی هستیم نه شهدای دانشمند هسته‌ای و جهادگران عرصه علم.

حجت الاسلام سالک با اشاره به این‌که ما همگی روزی‌خور سفره شهدا هستیم واین موضوع از شعائر دینی ما نشات گرفته است اظهار داشت: فرهنگ سازی این گونه مصادیق و نشان دادن ویژگی‌ها و خصوصیات متعالی این عزیزان در قالب فیلم، عکس، شعر و رسانه ای کردن آنها می تواند بخش کوچکی از قدردانی ملت ما را به این شهدا نشان دهد./959/د102/ص

ارسال نظرات