۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۴۵۷۲۰
مدیر مرکز مطالعات و ابتکارات خارجه روسیه:

منافقین و موساد در ترور دانشمندان هسته ای ایران همکاری می کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز مطالعات و ابتکارات خارجه روسیه تاکید کرد که گروهک تروریستی منافقین و سازمان موساد در ترور دانشمندان هسته ایران با یکدیگر همکاری می کنند.
1

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، ورانیکا کراشنینیکووا، رییس مرکز «مطالعات و ابتکارات سیاست خارجی» روسیه با انتشار مقاله ای به بررسی موضوع گروه تروریستی منافقین و بهره‌برداری آمریکا از این گروهک برای فشار علیه ایران پرداخت.

 

در این مقاله آمده است: هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا با حذف سازمان مجاهدین خلق (منافقین) از فهرست گروه‌های تروریستی موافقت کرد و نام این گروهک را از بیست و هشتم سپتامبر از فهرست تروریست‌های جهانی خط زد.

 

رییس مرکز «مطالعات و ابتکارات سیاست خارجی» روسیه ادامه داد: همچنین بر اساس منابع مختلف از جمله (NBC)، در سال‌های اخیر سازمان مجاهدین خلق برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران با سرویس مخفی اسرائیل (موساد) همدست شده است و آمریکا نیز به خوبی از این موضوع آگاه است.

 

وی افزود: رهبر سازمان مجاهدین خلق که به خوبی با آداب سیاسی آمریکایی آشناست گروهش را «طرفدار دموکراسی» معرفی می‌کند، اما حتی نیویورک تایمز نیز موافق این حرف نیست. این روزنامه از گروه منافقین به عنوان یک مکتب سرکوب‌گر یاد کرد که بیشتر ایرانی‌ها و عراقی‌ها از آن متنفرند.

 

کراشنینیکووا تاکید کرد: آمریکا که اکنون از فلج کردن ایران از طریق تحریم‌ها ناامید شده است، خود را برای اقدامات عملی در ایران آماده می‌کند. گروهی به نام «مجاهدین خلق» آماده است تا در آینده نزدیک تبدیل به معادل فارسی ارتش آزاد سوریه شود. سازمان مجاهدین همه ظرفیت‌های لازم را برای تبدیل شدن به بازوی نظامی حمله آمریکا علیه ایران دارد. این بار برخلاف سوریه، دنیا نباید چشم خود را به پیشروی به سوی جنگی دیگر ببندد و باید برای جلوگیری از آن قدم بردارد./982/ب103/د

ارسال نظرات