۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۴۵۸۰۰

حجت الاسلام لطیفی از حوزه علمیه آذربایجان شرقی خداحافظی کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر جدید حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در روزهای آینده از سوی ریاست شورای حوزه علمیه این استان معرفی خواهد شد.
حجت الاسلام لطيفي

حجت الاسلام محمود لطیفی، مدیر سابق حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تأیید این خبر اظهار داشت: با توجه به اتمام دوره مسؤولیت و به‌علت برخی مشکلات شخصی، دیگر ادامه همکاری مقدور نبود.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از تحویل مرکز به حجت الاسلام انتظاری، به قم آمده‌ام و مایل هستم بیشتر سراغ رسالت طلبگی خود باشم، البته این احساس سال گذشته نیز بوده که با درخواست آیت الله مقتدایی، مدیر سابق حوزه‌های علمیه کشور یک سال دیگر در تبریز ماندگار شدم.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام محمود لطیفی، از سال 88 تاکنون مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی را پس از حجت الاسلام خیریان بر عهده داشته است.

 

حجت الاسلام علی انتظاری، عضو شورای استانی حوزه علمیه استان قرار است در روزهای آینده به صورت رسمی به‌عنوان مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی معارفه شود. وی هم اکنون امامت جمعه و تولیت مدارس علمیه شهرستان مرزی جلفا را نیز بر عهده دارد.

 

گفتنی است، قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در روزهای آینده با حضور آیت الله مجتهدشبستری برگزار شود./935/ت302/س

ارسال نظرات