۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۴۵۸۸۰
با حضور طلاب سطح دو؛

دوره آموزشی عفاف و حجاب در تبریز آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از آغاز دوره آموزشی « نگرشی دیگر به عفاف و حجاب » در تبریز خبر داد.
عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، محمد هادی نیا، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره آموزشی سه روزه تربیت مربی با موضوع عفاف و حجاب با همکاری مرکز مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام مشهد مقدس آغاز شد.

 

وی اعلام کرد: در این دوره آموزشی که با هدف اصلی تحلیل منطقی و تبیین کاربردی موضوعات و مفاهیم معرفتی تدوین شده در حوزه حجاب و عفاف برگزار خواهدشد تصحیح نگرش ها به موضوع حجاب، راهبردها و راهکارهای حجاب در جامعه با بهره گیری از شیوه حل مسأله و روش آموزش کارگاهی بررسی می شود.

 

وی افزود: ایجاد و تقویت توانائی تدریس، آشنائی با آسیب‌های فردی، روحی، روانی، گروهی و اجتماعی بدحجابی و همچنین آثار و برکات عفاف و حجاب در زندگی طی سه روز برگزاری دوره از سوی اساتید مجرب موسسه راهبردی علوم ومعارف اسلام به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

 

هادی نیا اظهارداشت: این دوره آموزشی ویژه خواهران و برادران فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد،‌ طلاب حوزه‌های علمیه با سطح تحصیلات کارشناسی و بالاتر و نخبگان دیپلم است که به همراه این دوره بسته های آموزشی و فرهنگی ویژه عفاف و حجاب نیز میان شرکت کنندگان توزیع شد.

 

وی افزود: این دوره آموزشی به همراه کارگاه آموزشی عفاف وحجاب از امروز آغاز و تا عصر جمعه 19 آبان در محل تالار خاقانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باهمکاری کانون فرهنگی هنری و تخصصی مشاوره حضرت رقیه(س) برگزارخواهد شد و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می شود. 

 

گفتنی است، دوره های آموزشی کارگاهی تربیت مربی برای کارگاه های آموزشی نگرشی دیگر به عفاف و حجاب به همت دبیرخانه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با همکاری مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام برگزار می شود./935/پ203/ب

ارسال نظرات