۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۴۵۹۷۶
چند خبر کوتاه از استان زنجان؛

نماز جمعه زنجان در مصلای خاتم الانبیاء اقامه می شود

خبرگزاری رسا ـ اقامه نماز جمعه زنجان در مصلای خاتم الانبیاء و برگزاری همایش بزرگ خانواده آسمانی در زنجان از مهم ترین اخبار کوتاه این استان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حکم الله اسماعیلی، رییس ستاد اقامه نماز جمعه زنجان، گفت: نماز جمعه این هفته زنجان طبق روال هفته های گذشته در مصلای خاتم الانبیا اقامه می شود.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه حادثه ای که هفته گذشته در مصلای بزرگ زنجان رخ داد، صدمات جدی به دنبال نداشت، تنها دو مصدوم این حادثه راهی بیمارستان شدند که هم اکنون در سلامت کامل به سر می برند.

 

گفتنی است، نماز جمعه این هفته زنجان به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان اقامه می شود و سخنران پیش از خطبه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خواهد بود.

 

همایش بزرگ خانواده آسمانی در زنجان برگزار می‌شود

 

همایش بزرگ خانواده آسمانی در زنجان به مناسبت روز خانواده 20 آبان از ساعت 14:30 در مسجد زینبیه اعظم(س) زنجان برگزار می‌شود.

 

این برنامه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان و با حضور حجت‌الاسلام دهنوی، استاد حوزه و دانشگاه و مشاور عالی خانواده و کارشناس خانواده شبکه سه سیما خواهد بود.

 

لازم به ذکر است، شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد است.

 

پرداخت زکات در استان زنجان 305 درصد افزایش یافت

 

بهرام ولیزاده، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از افزایش 305 درصدی پرداخت زکات در این استان طی نیمه اول امسال خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه مردم استان زنجان در راستای اجرای طرح های مشارکتی کمیته امداد همکاری مطلوبی با این نهاد دارند.

 

وی با اشاره به برخی از طرح های مشارکتی اجرا شده توسط کمیته امداد استان زنجان افزود: امسال در برگزاری جشن عاطفه ها افزایش 70 درصدی در کمک مردم به دانش آموزان نیازمند در این استان وجود داشت.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: این امر نیز با اطلاع رسانی و تلاش امدادگران و همچنین برگزاری مستمر جلسات شورای زکات و همکاری نماینده ولی فقیه در استان حاصل شده است.

 

مراسم بصیرت عاشورایی در 21 امامزاده زنجان برگزار می شود

 

حجت الاسلام علی باقری، مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان، گفت: مراسم بصیرت عاشورایی با هدف تبین و تبلیغ فرهنگ اسلامی و عاشورایی در 21 امامزاده استان برگزار می شود.

 

وی سخنرانی مذهبی، برپایی نمایشگاه، اتاق مشورت و گفتگو و رفع شبهات را از برنامه های این مراسم دانست و گفت: نماز ظهر عاشورا نیز در راستای مراسم «بصیرت عاشورایی» در 21 امامزاده برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام باقری افزود: هماهنگی های لازم در راستای اعزام 10 روحانی به روستاهای دور افتاده استان زنجان انجام شده و در نظر است 20 روحانی دیگر در مساجد موقوفه سخنرانی کنند./935/د101/ب

ارسال نظرات