۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۰۰۶
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

هیچ تحریمی جمهوری اسلامی را با شکست مواجه نمی کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این که اگر تحریم ها صد برابر شود در مقابل آن سرخم نخواهیم کرد، گفت: به یقین تحریم ها برای ما فرصت پیشرفت را به ارمغان خواهد آورد.
هیچ تحریمی جمهوری اسلامی را با شکست مواجه نمی کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، صبح امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان های جنوب غرب کشور، گفت: شکست انقلاب اسلامی زمانی است که خواص از ارزش و آرمان ها فاصله و به آن ها بی اعتنایی کنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که هیچ تحریمی جمهوری اسلامی را با شکست مواجهه نمی کند خاطرنشان ساخت: اگر صد برابر این تحریم ها هم بر کشور تحمیل شود به یقین برای ما فرصت سازی جهت پیشرفت به وجود می آورد.

امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به این که باید بیش از بیش به فریضه الهی نماز توجه کرد بیان داشت: اگر همه به ویژه مسؤولان دستگاه ها به نماز توجه و آن را اقامه کنند در برابر هیچ تحریمی سرخم نخواهیم کرد.

وی با بیان این که توجه به فریضه نماز یک توصیه راهبردی است اظهار داشت: تبیین ویژگی های نماز برای مردم از مهم ترین واجبات است که باید به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به مهم ترین ویژگی امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: مهم ترین سرفصل امر به معروف و نه از منکر انسان سازی است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان ساخت: استفاده از انسان های مثبت اندیش در مسائل راهبردی می تواند سعادت را برای کشور به ارمغان آورد./9458/پ202/ب

ارسال نظرات