۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۴۶۱۳۱

آزمون تخصصی کانون مداحان آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری آزمون تخصصی کانون مداحان استان در راستای ساماندهی فعالیت مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در مناسبت های دینی خبر داد.
آزمون تخصصی کانون مداحان آذربایجان غربی برگزار می شود

ارکان اسلامی، مسؤول تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: در راستای ساماندهی و کیفی سازی فعالیت مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و همچنین شناسایی و تقویت ظرفیت های موجود در این زمینه آزمون تخصصی کانون مداحان استان برگزار می شود.

 

وی زمان اعلام فراخوان شرکت در این آزمون را دهه آخر آبان ماه جاری عنوان کرد و افزود: این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: آزمون کتبی از منابع معرفی شده به عمل می آید و فرصت شرکت در آزمون کتبی سه ماه است.

 

این مسؤول یادآور شد: افرادی که در آزمون کتبی موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شوند، در آزمون شفاهی حضور خواهند یافت.

 

وی با بیان این که آزمون شفاهی مداحان در قالب یک کمیته تخصصی در پنج رشته برگزار می شود، گفت: افراد قبول شده با توجه به سطح قبولی در آزمون در سه رده ستایشگر، ذاکر و مداح رتبه بندی می شود و برای این افراد کارت ویژه مداحی صادر می شود.

 

مسؤول تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در پایان تعداد افراد عضو کانون مداحی استان را در ارومیه یک هزار و 200 نفر عنوان کرد و افزود: برگزاری آزمون تخصصی در جهت شناسایی و تقویت نیروهای فعال برای عمق بخشی به فعالیت های مداحی است./936/ت303/ب

ارسال نظرات