۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۴۶۲۴۶
تا پایان سال جاری؛

استادسرای شهرستان های سلماس و تکاب به بهره داری می رسد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی از تکمیل استادسرای شهرستان های سلماس و تکاب تا پایان سال جاری خبر داد.
حجت الاسلام جواد قهرماني، مدير حوزه هاي علميه آذربايجان غربي

حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: در راستای توسعه زیرساخت های عمرانی حوزه های علمیه استان استادسراهای در حال ساخت شهرستان های سلماس و تکاب تا پایان سال جاری به طور کامل به بهره برداری می رسد.

 

وی در ادامه از پیشرفت 90 درصدی کارهای عمرانی استادسرای حوزه علمیه سلماس خبر داد و افزود: برای بهره برداری از این پروژه حوزوی تا کنون بیش از سه میلیارد ریال هزینه شده است.

 

این مسؤول با بیان این که تکمیل پروژه های عمرانی در بخش حوزه های علمیه نیازمند تامین اعتبارات لازم است، تصریح کرد: بسیاری از طرح های حوزوی هم در بخش عمرانی، آموزشی و فرهنگی تا کنون قابلیت اجرایی نیافته اند.

 

حجت الاسلام قهرمانی در ادامه به دیگر پروژه های عمرانی در شهرستان ها اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر استادسرای هشت واحدی شهرستان نقده با پیشرفت فیزیکی 50درصد در حال اجرا است و تکمیل آن نیازمند پنج میلیارد ریال اعتبار است.

 

وی همچنین اظهار داشت: استادسرای حوزه علمیه ماکو که 500 میلیون اعتبار اولیه آن از سوی حوزه علمیه تامین شده است در دست ساخت و در مرحله نازک کاری است.

 

این مسؤول همچنین خاطرنشان کرد: طرح های مربوط به ساخت استادسرا در مرکز استان و میاندوآب همچنان راکد مانده است و فقط زمین خریداری شده است./936/ت303/ب

ارسال نظرات