۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۶۲۶۶
آیت‌الله موسوی اردبیلی:

مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی با اشاره به موقعیت حساس کشور از مسؤولان خواست تمام همت و توان خود را برای رفع مشکلات به کار گیرند.
آيت الله موسوي اردبيلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: مردم امروز با مشکلات فراوانی دست به گریبان هستند و مسؤولان باید برای برطرف کردن مشکلات کاری کنند.
 
این مرجع تقلید از سفرهای رییس جمهور که آنها را پرهزینه خواند انتقاد کرد و ابراز داشت: با توجه به شرایط نا مناسب اقتصادی لزومی ندارد که رییس جمهور با تعداد بالایی همراه سفر کند؛ این کارها نه تنها مشکلات کشور را حل نمی‌کند بلکه سبب ایجاد گرفتاری می‌شود.
 
حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی با انتقاد از عملکرد مسؤولان در اداره کشور گفت: مسجد را هم نمی‌شود با این روش اداره کرد چه رسد به مملکت.
 
وی در ادامه از اقدامات نیروی انتظامی تشکر کرد و با بیان این‌که مملکت نیاز به کار بسیار دارد، اظهار داشت: اگر نیروی انتظامی نبود معلوم نبود وضعیت مملکت به چه صورت بود، شما دارید کار می‌کنید اما باید بیش از این باشد.
 
این مرجع تقلید با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری، خواستار توجه مسؤولان به رفع مشکلات شد و گفت: مردم گلایه هایی دارند و شما نیز باید این موارد را به گوش مسؤولان برسانید./927/پ202/ج 
ارسال نظرات