۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۴۶۵۶۱
تا پایان سال جاری؛

راه اندازی 20 موسسه جدید قرآنی در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از افزایش تعداد موسسات قرآنی استان تا پایان سالجاری به 140 موسسه خبر داد.
قرآن

بهروز علیزاده، رییس سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر در استان 120 موسسه فعال است که این تعداد تا پایان سال جاری به 140 باب افزایش می یابد.

 

 وی تعداد خانه‌های قرآن شهری را 17 مورد عنوان کرد و افزود: هم اینک بیش از یکصد خانه قرآن در مناطق روستایی سراسر استان مشغول آموزش مضامین و مفاهیم آیات کلام وحی به قرآن آموزان هستند.

 

این مسؤول یادآور شد: در سال گذشته سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در ردیف استانهای برتر در اجرای فعالیت های قرآنی کشور انتخاب و معرفی شده است.

 

علیزاده افزود: آذربایجان غربی با توجه به ظرفیت های گسترده که در زمینه فعالیت های قرآنی دارد، می‌تواند در آینده به عنوان یکی از قطب‌های توانمند کشور درخشش بیشتری داشته باشد.

 

 رییس سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تشریح فعالیت های شش ماه اول سالجاری تصریح کرد: در راستای اجرای طرح 1446 در استان بیش از هفت هزار و 500 نفر شرکت داشتند و این طرح از محل اعتبارات نیم درصد بودجه فعالیت های قرآنی اجرا شد.

 

علیزاده همچنین یادآور شد: در نیمه اول سالجاری 25 دوره تخصصی تربیت مربی قرآن در رشته روخوانی برگزار شد که طی آن هفتصد نفر موفق به دریافت گواهی نامه مربی گری قرآن کریم شدند./936/ت303/ب

ارسال نظرات