۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۴۶۶۲۹
آیت‌الله ممدوحی:

ارتباط حلقه‌های صالحین با روحانیت و اساتید حوزه بیشتر شود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار ارتباط بیشتر حلقه‌های صالحین با روحانیت و اساتید حوزه علمیه شد.
آيت الله ممدوحي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در دیدار سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان، اقدامات بسیج در سراسر کشور را سبب اعتلای فرهنگ دینی دانست و گفت: شجره طیبه صالحین گرچه کار خود را از دو سال پیش آغاز کرده، اما فعالیت رسمی و سازماندهی خود را از اردیبهشت‌ماه امسال شروع کرده است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شجره طیبه صالحین، ابراز کرد: شجره طیبه صالحین در سه بخش معرفتی، تربیتی و سیاسی مشغول به فعالیت است که تا کنون خدمات و دستاوردهای مناسبی را ارائه کرده است.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان، بیان داشت: در بخش معرفتی شجره طیبه صالحین تا کنون سه هزار سؤال از سوی متخصصان پاسخ داده شده که دویست و هفتاد سؤال آن از شهرستان‌ها بوده است.
 
آیت‌الله ممدوحی به فعالیت‌های اندیشه‌ای شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفته در این بخش فعالیت‌های گسترده‌ای همچون پاسخ به شبهات صورت گرفته است.
 
وی در پایان خواستار ارتباط بیشتر حلقه‌های صالحین با روحانیت و اساتید حوزه علمیه شد و افزود: تدوین متون مناسب برای شجره طیبه صالحین از دیگر برنامه‌های مسؤولان برای تقویت این نهاد است.

در ابتدای این دیدار سردار نقدی در سخنانی به گزارشی از فعالیت‌های سازمان بسیج کشور پرداخت و گفت:‌ به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری شجره طیبه صالحین تا کنون اقدامات در خور توجهی را به نظام اسلامی ارائه کرده است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه تقارن هفته بسیج با دهه نخست محرم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: بسیجیان با تأسی از سیدالشهدا(ع) و یاران با وفای ایشان تا کنون در زمینه‌های اجتماعی و سیاسی به موفقیت‌های چشم‌گیری رسیده‌اند و امیدواریم این امر تداوم یابد./927/پ202/ی
ارسال نظرات