۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۴۶۶۵۷
با اولویت طلاب غیر ایرانی؛

فراخوان مقاله فصلنامه تخصصی علوم اسلامی سفیر نور اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی فصلنامه سفیر نور، فراخوان مقاله تخصصی علوم اسلامی سفیر نور با موضوع فقه و حقوق اسلامی را اعلام کرد.
فصلنامه سفير نور

هادی هاشمی٬ مدیر اجرایی فصلنامه سفیر نور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد٬ گفت: فصلنامه سفیر نور٬ فصلنامه تخصصی علوم اسلامی معاونت پژوهش جامعه المصطفی العالمیه، مجتمع آموزش عالی مشهد است.

 

وی افزود: بیست و سومین شماره این فصلنامه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی٬ با موضوع فقه و حقوق اسلامی در اواخر پاییز به چاپ خواهد رسید که فراخوان مقاله آن با موضوع فقه و حقوق اسلامی اعلام شده است.

 

وی با بیان این‌که در این فراخوان به موضوع خاصی اشاره نشده٬ خاطر نشان کرد: هر مقاله به طور کلی باید در خصوص فقه و حقوق اسلامی باشد و اختصاص به موضوع خاصی ندارد.

 

مدیر اجرایی فصلنامه سفیر نور، ادامه داد: این فراخوان به صورت اختصاصی نبوده و به طور سراسری در شعبه‌های دیگر جامعه‌المصطفی‌العالمیه و شعبه‌های خارج از کشور نیز اعلام خواهد شد، ولی با توجه به این‌که جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه٬ مخصوص طلاب غیر ایرانی است٬ سهمیه‌ای برای طلاب غیر ایرانی در نظر گرفته می‌شود.

 

وی در خصوص زمان و نحوه ارسال آثار، گفت: طلاب٬ اساتید و پژوهشگران٬ حداکثر تا دهم آذر فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پست الکترونیکیinfo@m-safir.ir  ارسال کرده و یا به معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی مشهد ارائه کنند.

 

گفتنی است٬ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و آگاهی از استانداردهای تهیه مقاله، می‌توانند به وب سایت این مرکز به نشانی mashhad.miu.ac.ir مراجعه کنند./932/د101/ب

ارسال نظرات