۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۴۶۶۶۲
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

ارزش حقوق بشر تنها برای حفظ منافع غرب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: دموکراسی و حقوق بشر تا جایی ارزش و معنا دارند که منافع برخی کشورهای خاص غربی را تامین کنند.
حجت الاسلام كاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در مجتمع ولایت اردبیل اظهار داشت: غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حالی شعار حقوق بشر و حاکمیت اراده ملت‌ها بر سرنوشت خود را سر می دهند که خود بزرگترین ناقض حقوق ملت‌ها هستند.

 

وی با تأکید بر این‌که آزادی بیان، حقوق بشر و دموکراسی تنها شعارهایی دروغین برای چپاول ثروت‌ ملت‌های مظلوم است، گفت: کار به جایی رسیده که غربی ها از حقوق افرادی صحبت می کنند که توسط خود آنها در سوریه کشته می شوند، آیا مردم سایر کشورها از حقوق انسانی برخوردار نیستند؟ چرا مدافعان حقوق انسانی در مقابل کشتار اخیر مردم میانمار سیاست سکوت و بی خبری در پیش گرفتند؟.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با باین این‌که دموکراسی و حقوق بشر تا جایی ارزش و معنا دارند که منافع برخی کشورهای خاص غربی را تامین کنند، گفت: چرا وقتی در یک فیلم موهن به میلیاردها مسلمانان توهین می شود و مقابل اعتراض مردم، اینگونه پاسخ می دهند که در قانون اساسی آزادی بیان پیش بینی شده و ما نمی توانیم جلوی اینها را بگیریم.

 

وی با اشاره به این‌که آزادی بیان تنها به مفهوم آزادی اهانت به مقدسات اسلامی معنا دارد، افزود: قطع فرکانس شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران کذب بودن ادعای آنان در آزادی بیان را ثابت کرد، امروز دنیا به جایی رسیده که این شعارها تعریف و کاربرد خاصی پیدا کرده و تا جایی ارزش دارند که منافع غرب تامین شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعمال تحریم‌های مختلف اقتصادی علیه نظام اسلامی ایران اظهار داشت: امروز با جنگ تمام عیار اقتصادی غرب مواجه هستیم، بایستی با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به ابعاد و مبانی اقتصاد مقاومتی بار دیگر دشمنان را مأیوس کنیم.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که هدف اصلی دشمنان از اعمال تحریم‌ها راه‌اندازی جو روانی منفی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی بوده است، گفت: استکبار جهانی تلاش می کند تا با اینگونه اقدامات نابخردانه به نظام فشار وارد کنند و فضای تفرقه و اختلاف را میان مردم و مسؤولان به راه اندازند.

 

وی همچنین در ادامه با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی ایران اظهار داشت: هیچ نهادی در تأمین امنیت و تقویت اقتدار ملی با بسیج، تفکر بسیجی و بسیجیان قابل مقایسه نیست، حرکت های انقلابی عظیمی که به پیروزی انقلاب اسلامی ایران منجر شد، برگرفته از قیام عاشورا و نهضت حسینی است و تمام خصایل انقلابی و عاشورایی در بسیج تجلی یافته است./935/پ202/ب

ارسال نظرات