۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۴۶۶۷۷
آیت‌الله علوی گرگانی:

اقتدار بسیج نظام را در برابر تهدیدات و آسیب ها مصون نگه می دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی بسیج را مایه افتخار نظام اسلامی خواند و بر ضرورت تقویت این نهاد مقدس تأکید کرد و گفت: بسیج قدرتمند نظام اسلامی را در برابر تهدیدها و آسیب‌ها مصون می‌دارد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دوشنبه شب در دیدار سردار نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان، یکی از افتخارات ائمه اطهار(ع) را حضور در میان مردم دانست و به مسؤولان توصیه کرد: انسان هر مقدار که مقامش بالاتر رود باید بیشتر به مردم توجه داشته باشد.  
این استاد برجسته درس خارج حوزه ادامه داد: ائمه اطهار(ع) محور عالم خلقت هستند اما در مواجهه با مردم با صبوری برخورد کرده و مشکلات و حوائج آنها را برطرف می‌کنند.
بسیج مایه افتخار نظام اسلامی است
آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با بیان این‌که بسیج با دیگر نهادهای نظامی متفاوت است، ابراز کرد: مأموریت نهادهای دیگر مشخص است اما برای بسیج هیچ محدودیتی وجود ندارد و در همه امور جامعه می‌تواند نقش آفرینی کند.
وی شجره طیبه بسیج را یادگار فراموش نشدنی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) نگذاشتند بسیج فقط در جنبه دفاعی محدود شود و اجازه فعالیت این نهاد مقدس را در همه زمینه‌ها دادند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه بسیج را مایه افتخار نظام اسلامی خواند و بر ضرورت تقویت این نهاد مقدس تأکید کرد و گفت: بسیج قدرتمند نظام را از آسیب‌ها مصون می‌دارد.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: بسیج همیشه در برابر دشمنان ایستادگی کرده و مسؤولان باید با برنامه ریزی مناسب موجبات دلگرمی این نهاد مقدس را برای خدمت رسانی به کشور فراهم کنند.
وی به برنامه ریزی دشمنان برای تضعیف بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: بسیجیان قدر خود را بدانند؛ بسیج پشتوانه انقلاب اسلامی است از این رو دشمنان به دنبال تضعیف این نهاد مقدس هستند.
این استاد برجسته درس خارج مسؤولان بسیج را به برنامه ریزی فرهنگی و معنوی برای جوانان توصیه کرد و گفت: اگر فرزندان انقلاب اسلامی را از دوران کودکی با معارف الهی و ولایت فقیه آشنا کنیم، در آینده از پشتیبانان واقعی نظام اسلامی و رهبری خواهند شد.
رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی در برابر استکبار جهانی است
آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه بیانات رهبر کبیر انقلاب مبنی بر دشمنی آمریکا با ایران را یادآور شد و ابراز کرد: امام خمینی(ره) به حق آمریکا را شیطان بزرگ نام نهادند چون آمریکا بدون منطق و با زور می‌خواهد بر جهان سیطره پیدا کند.  
وی ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی را رمز غلبه بر زورگویان دانست و گفت: نظام اسلامی باید سعی کند روی پای خود بایستد و بدون وابستگی به دیگران کار خود را انجام دهد./927/پ202/ج
ارسال نظرات