۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۴۶۷۳۲
در جامعه‌المصطفی العالمیه مشهد؛

اختتامیه نمایشگاه عکس تبلیغ دینی «مشکات» برگزار می‌شود

خبرگزرای رسا ـ نمایشگاه عکس مشکات٬ با موضوع تبلیغ دینی در جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه مشهد برگزار شده و مراسم اختتامیه آن، فردا برگزار می‌شود.
مشکات

محمد حسن حاجی محمره٬ کارشناس انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه، مجتمع آموزش عالی مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد٬ گفت: انجمن فرهنگی عکس مشکات جامعه‌المصطفی(ص) مشهد با همکاری معاونت فرهنگی‌تربیتی این مجتمع٬ اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس «مشکات» با موضوع تبلیغ دینی کرده است.

 

وی در خصوص برپایی این نمایشگاه توضیح داد: این نمایشگاه٬ مرحله پایانی مسابقه‌ عکس است که در دو موضوع عکس آزاد و عکس با محوریت تبلیغ دینی انجام شد که از تیرماه شروع شد و پس از اتمام آن در مهرماه، عکس‌های ارسالی مورد داوری قرار گرفت و شش اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 

حاجی محمره، ادامه داد: آثار برگزیده از بین 200عکس ارسالی طلاب خواهر و برادر به انجمن انتخاب شده که طی برگزاری نمایشگاهی که در آن 30 عکس دیگر از عکس‌های ارسالی نیز به نمایش گذاشته شده٬ در معرض دید قرار گرفته است؛ در این نمایشگاه٬ 10 عکس مربوط به انجمن و 20 عکس از عکس‌های ارسالی است.

 

وی در خصوص زمان برگزاری و اختتامیه نمایشگاه افزود: نمایشگاه٬ روز یکشنبه 21 آبان افتتاح شد و از دوشنبه 22 آبان تا چهارشنبه٬ 24 آبان از ساعت 9 الی 13 آماده پذیرش بازدیدکنندگان است٬ همچنین٬ اختتامیه٬ روز چهارشنبه٬ بعد از نماز ظهر برگزار می‌شود و طی آن٬ هدایایی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

 

کارشناس انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی جامعه ‌المصطفی(ص) العالمیه مشهد٬ در خصوص اهداف برگزاری مسابقه و برپایی نمایشگاه عکس، اظهار داشت: دو هدف اصلی در این کار دنبال می‌شود که ایجاد رویکرد رسانه‌ای در بین طلاب، حرکت به سمت تبلیغ رسانه با محوریت عکس، بها دادن به فعالیت‌های طلاب در زمینه فرهنگی و نیز ایجاد انگیزه در بین آنان برای فعالیت‌های فرهنگی در زمینه رسانه است./932/ت303/ب

ارسال نظرات