۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۴۶۷۶۴
معاون آموزشی وزارت علوم:

حوزه و دانشگاه در ثمر بخشی بیداری اسلامی ایفای نقش کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: حوزه و دانشگاه باید در ثمر بخشی بیداری اسلامی ایفای نقش کرده و گام مؤثری در گسترش معارف اهل بیت(ع) بردارد.
حسين نادري منش، معاون آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري

حسین نادری‌منش، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خاطرنشان کرد: اگر آموزه هایی که پیرامون ولایت مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار می گیرند را برای جامعه تبیین کنیم به یقین حق و حقیقت بیش از پیش نمایان تر خواهد شد.

وی به نقش دانشگاه‌ها در تبیین موضوع ولایت در جامعه اشاره و تأکید کرد: دانشگاه به یقین در عرصه‌های مختلف تأثیرگذاری مطلوبی داشته است و توانمندی آن را دارد که پیرامون ولایت هم کار شایسته‌ای را برای جامعه انجام دهد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که امروزه بشر در عصری زندگی می‌کند که جهان به ویژه کشورهای که در آنها بیداری اسلامی شکل گرفته، تشنه حق و حقیقت هستند، تصریح کرد: حوزه و دانشگاه باید از این مسأله بیشترین استفاده را برده و با انتشار و گسترش معارف اهل بیت(ع) گام مؤثری در تبیین حق و حقیقت بردارد.

نادری منش با تأکید بر این که انقلاب اسلامی در این 32 سال همواره در حال پیشبرد اهداف خود بوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب کشورمان به سبب این که گوش به فرمان امام خمینی(ره) بود علیه طاغوت قیام کرد و از ابتدا تاکنون لغزشی را به خود راه نداد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز گفت: این مؤسسه با داشتن عمر کوتاه خود تاکنون خدمات خوبی در آموزش و برگزاری همایش‌ها به جامعه ارائه کرده است و امیدواریم در آینده دوره‌های آموزش مجازی این دانشگاه هم به صورت رسمی آغاز به کار کند.

وی بیان داشت: این مؤسسه در منطقه جنوب غرب و یا در خاورمیانه در نشر معارف دینی گامی مؤثر برداشته است./9458/ت303/س

ارسال نظرات