۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۴۶۹۰۰

آیت الله نوری همدانی حرم امامین عسکریین را زیارت کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی که در کشور عراق به سر می برد، آستان مقدس امامین عسکریین را زیارت کرد.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با طلوع آفتاب صبح امروز، حضرت آیت الله نوری همدانی و هیئت همراه در شهر خورشید عالم گیر جهان سامرا، کنار قبر امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) و سرداب غیبت حاضر شدند و به عبادت پرداختند.


این مرجع تقلید بعد از زیارت و دعا و برقراری مجلس روضه در جوار این امامین همامین همراه با متولی حرم حجت الاسلام شیخ حیدر یعقوبی از نزدیک صحن و وراق های مشرف به حرم را که در حال توسعه هستند، مورد بازدید قرار داد و ضمن تقدیر و تشکر از ستاد عتبات عالیات همراهی مردم و دولت عراق و زحمات نیروی های امنیتی در اطراف حرم، این مرکز را نشانه ایمان مومنان و محل اجابت دعا و تجلی عشق و بندگی الهی در راه معارف و دانستنی های دینی معرفی کرد.


حضرت آیت الله نوری همدانی کمک کنندگان به ساخت گنبد و ضریح امامین عسکرین را عاشقان مکتب اهل بیت(ع) معرفی کرد و گفت: در طول زمان مردم با کمک های مالی و پشتیبانی های معنوی احیاگر میراث فرهنگی تشیع بوده اند.


این مرجع تقلید همچنین با حضور بر مزار حاج آقا رضا همدانی صاحب کتاب مصباح الفقیه برای همه علمای اسلام که در این خاک مقدم دفن شده اند حمد و سوره قرائت کرد.


همچنین حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن دعا برای موفقیت های رهبری معظم انقلاب و دولت و ملت بزرگ ایران گفت: اینجانب خود را نائب الزیاره همه مردم ایران اسلامی می دانم./924/

ارسال نظرات