۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۴۷۰۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

روحانیت در عرصه جنگ نرم نقش‌آفرینی کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی خواستار نقش‌آفرینی روحانیت در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان شد و تأکید کرد: روحانیت در خط مقدم مقابله با فتنه قرار دارد.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت، هیأت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان هشترود اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی از هر فرصتی برای مقابله با ارزش‌های دینی بهره می جویند، روحانیت رسالت خطیری بر عهده دارد.

 

وی با اشاره به این‌که آرمان، مکتب و فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل اندیشه‌های لیبرالی غرب قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز نیازمند نقش‌آفرینی روحانیت در عرصه جنگ نرم هستیم، در حقیقت طلاب، مبلغان و روحانیان در خط مقدم مقابله با فتنه قرار دارند.

 

حجت الاسلام ولایی خواستار نقش‌آفرینی روحانیت در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان شد و تأکید کرد: اگر روحانیت با احساس تکلیف و رسالت دینی خود وارد عرصه مقابله با جنگ نرم بدخواهان نظام اسلامی شود، قطعا پیروزی و توفیقات ارزشمند شامل حال ملت ایران خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترفندهای دشمنان در مقابله با نظام اسلامی ایران گفت: آمریکا با سه شیوه وارد نبرد شده که ابتدا شامل مرحله راهبردی و نظامی بود که یک سال قبل از جنگ تحمیلی شروع شد و شیوه دوم جنگ نرم یا جنگ نفوذی و جنگ خاموش است که نتایج آن موجب بیداری اسلامی در دنیا شد و اکنون شیوه سوم در حال اجرا است که هدف ضربه به صبر، تحمل و مقاومت ملت ایران است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآور شد: آمریکا به خاطر شکست سنگین در شیوه های اول و دوم، با برنامه ریزی و صرف هزینه های کلان به شیوه سوم روی آورده که همه باید در این زمینه هوشیار باشند، در این عرصه نیز روحانیت و مبلغان دینی می توانند با روشنگری توطئه دشمنان را خنی کنند.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که تحریم اقتصادی ایران از ابزارهای شیوه سوم دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب است، افزود: از پنج سال پیش، رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال ها با عناوین اقتصادی به مسؤولان و مدیران در این زمینه هشدار داده بودند، امروز هرگونه غفلت از رهنمودهای رهبری قابل پذیرش نیست.

 

وی در پایان خواستار همدلی و وحدت متولیان امور مساجد و روحانیان برای جذب جوانان به برنامه‌های دینی و محافل مذهبی شد و گفت: مساجد به عنوان اماکن امن الهی همواره پایگاهی برای نجات آحاد جامعه از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام بوده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات