۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۴۷۱۷۹
فرمانده سپاه حضرت ولی‎عصر خوزستان خبر داد:

فعالیت 11 هزار حلقه صالحین با هدایت طلاب در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولی عصر(ع) خوزستان از آموزش بسیجیان استان از سوی اساتید حوزوی در حوزه های معرفتی و بصیرتی خبرداد.
سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(ع) خوزستان، امروز در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به فعالیت های گسترده سپاه استان پیرامون آموزش های معرفتی و بصیرتی ویژه بسیجیان اظهار داشت: هم اکنون در سطح استان بیش از یازده هزار حلقه تربیتی معرفتی در قالب طرح صالحین مشغول به فعالیت هستند.

وی به راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی و آموزشی در سطح فضای مجازی خبرداد و گفت: برای مقابله با تهدیدات جنگ نرم که علیه نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت است، سایت های اینترنتی مختلفی در زمینه آموزشی از سوی سپاه استان طراحی و راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه ولی عصر(ع) خوزستان تصریح کرد: با تعاملی که سپاه استان با حوزه علمیه دارد تاکنون اساتید حوزوی مختلفی در قالب آموزش های تربیتی، معرفتی و بصیرتی ویژه آموزش بسیجیان دعوت شده اند.

شاهوارپور همچنین در ادامه سخنانش ساخت واحد های مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج سازندگی استان عنوان کرد و گفت: تاکنون بسیج سازندگی استان تیم های مختلفی برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده اعزام کرده است.

 فرمانده سپاه ولی عصر(ع) خوزستان ابراز داشت: 19 سوله ورزشی چند منظوره در مناطق محرم ویژه بسیجیان احداث و بهربرداری شده است./9458/پ202/ب

ارسال نظرات